Kobajaši: Renault problémy v Jerezu očekával, ve svém programu zaostává

Renault | foto: Renault Sport F1

Pilot Caterhamu Kamuj Kobajaši uvedl, že výrobce pohonných jednotek Renault Sport F1 již před příjezdem do Jerezu očekával problémy.

Japonec, který se letos po přestávce vrací do Formule 1, po Jerezu nemá obavy o to, že by se Renaultu nemělo podařit své potíže brzy vyřešit: "Odváděli v posledních několika letech nejlepší práci, takže si nedělám starosti."

"Ale již před příjezdem sem se zmiňovali, že jsou dost pozadu se svým programem. Když jsem se tedy zeptal: 'Jste překvapeni s tímto výsledkem?' tak mi řekli, že ne, protože oproti plánu hodně zaostávají, mají dost velké zpoždění," odhaluje Kobajaši.

"Musí během těchto dvou týdnů pracovat s daty a uvidíme, jak moc se zlepší v Bahrajnu. Pokud tam bude vše v pořádku, pak si myslím, že budu hodně spokojený. Pro všechny je práce v nadcházejících dvou týdnech velmi důležitá, obzvlášť pokud jde o motory Renault, pro nás, pro Red Bull.

Myslím, že všem chybí spousta kilometrů. Samozřejmě, že kdybychom ujeli více kol, tak by inženýři byli velmi spokojení. Máme ale pouze tuto šanci a tato data," pokračuje japonský jezdec, který v Jerezu ujel téměř 240 km - nejvíce ze všech pilotů Caterhamu, Red Bullu a Toro Rosso.


Kamuj Kobajaši toho v Jerezu ujel nejvíce ze všech jezdců využívající motory Renaultu
(foto: Team Caternam F1)

Na práci svého týmu je hrdý a zastává názor, že Caterham odvádí dokonce lepší práci než mistrovský Red Bull: "Musím říct, že si momentálně vedeme mnohem lépe než Red Bull, protože oni ujeli jen málo kol."

"My jsme jich ujeli několik a také - ne dlouhé jízdy, ale středně-dlouhé - a budeme mít data. Vypadá to, že chlazení je v pořádku a všechno OK. Musíme jen vyvíjet vůz, když teď víme, jakou úroveň chlazení potřebujeme." Připustil ale, že by kilometrů rád ujel více.

"Pokud jde o auto, tak se to zpočátku těžko srovnává s ostatními vozy, protože systém zcela správně nefungoval. A i kdybych měl srovnávat s jiným vozem - jako například s tím z roku 2012, tak je toto auto hodně odlišné," dodává Kobajaši.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 8 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy