Důvodem je nesporně již několikrát zmíněná ztráta pneumatik Bridgestone na konkurenční Michelin v prvním kole závodu, a také zlepšení kvalifikačních výsledků týmu Petera Saubera.
Technický ředitel Willy Rampf připustil, že kvalifikace jsou slabinou stáje. „Je pro nás obtížné zajet skutečně rychlé kolo, přitom kvalifikace je tak důležitá.“
Ramf tím odůvodnil úspěšnou dvojzastávkovou strategii v Barceloně, kde získal Giancarlo Fisichella 2 body za 7. místo. „Pneumatiky jsou však velmi vyrovnané po celou dobu jízdy, proto jsme volili konzervativní strategii,“ řekl Willy Rampf a dodal, že nejen Ferrari, ale také Sauber specifikoval Bridgestone svoje přání a požadavky na vlastnosti a chování pneumatik.
Foto: Sauber Petronas
Sauber se připojil k Ferrari
Švýcarský soukromý tým se přidal k úzké spolupráci mezi Ferrari a Bridgestone.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul