Velký podíl na letošním úspěchu stáje z Enstone má podle něj spolehlivost. Bell připomíná, že pouze u Renaultu a Ferrari bodovaly vždy oba vozy.
Piloti si chválili větší výkon vozu, ale stěžovali si, že při chybě je odplata letošního vozu velice tvrdá. Technický ředitel připustil, že proti loňskému monopostu je R24 ostřejší a méně poddajný, ale poznatky z Barcelony by měly i tuto slabší stránku pomoci napravit.
Renault v letošní sezně změnil strategii a místo drobných zlepšení v každém závodě, tak jako tomu bylo loni, nasazuje po delší době větší zlepšení. Bell k tomu říká, že se tato upravená taktika zatím ukázala správnou a dodal, že další větší změny šasi jsou naplánovány na Montreal, Silverstone a Monzu. Aktualizace motoru jsou pak naplánovány na Hockenheimring a Montreal.
Do Monaka si technický ředitel průběžně druhé stáje Poháru konstruktérů věří, neboť R24 má podle něj velmi dobrý přítlak, který je na tamní trati Monte Carlo základem úspěchu a dva velmi motivované piloty Jarna Trulliho a Fernanda Alonsa.
Foto: Renault F1 Team