Technický ředitel Bridgestone Motorsport Hisao Suganuma připustil, že jejich pneumatiky za konkurenčními Michelin zaostávají na startu a v průběhu prvního kola.
„Myslím si, že ten problém dokážeme vyřešit, ale potřebujeme asi trochu více času,“ říká Suganuma.
Japonci na nedostatku svých jinak výtečných pneumatik, alespoň podle Ferrari, pracují velmi usilovně, ale testy ve Fioranu a Mugellu ukázaly, že pokud dosáhnou většího gripu v prvním kole, výrazně se snižuje přilnavost v závěru jejich životnosti.
Technický ředitel Ferrari Ross Brawn je přesvědčen o tom, že tento nedostatek není až tak vážný na jiných okruzích, ale varuje, že v Monte Carlu by mohl být vážným problémem. „Výkon v prvním kole je v Monaku rozhodující.“
Předjíždění na městském okruhu je velmi problematické a pokud zůstane jezdec Ferrari uvězněn za pomalejšími vozy, může toho konkurence velmi snadno využít a přerušit sérii vítězství Ferrari.
Brawn proto doporučuje obětovat trochu konzistentnosti pneumatik ve prospěch zlepšení vlastností v úvodním kole.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari tlačí Bridgestone ke kompromisu
Italský tým se bojí při nadcházejícím závodě prvního kola po startu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství