Problémem současného FW26 je podle dřívějších prohlášení BMW i motor P84, který již není tím úplně nejlepším. Potíž spočívá v životnosti. Tým jede při závodě s omezenými otáčkami a rozsahu motoru využívá pouze při kvalifikaci.
Theissen potvrdil, že na tom, aby mohli Juan Pablo Montoya a Ralf Schumacher točit svoje motory do maximálních otáček, pracují specialisté nejen v sídle stáje v Grove, ale i přímo v automobilce v Mnichově.
„Cílem je využívat dostupné otáčky po celou dobu,“ říká Mario Theissen.
Foto: BMW Williams
BMW pracuje na vyšších otáčkách
Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport, potvrdil, že německá automobilka hledá usilovně řešení.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství