Jak hodnotí závod v Silverstone piloti? Hamilton: Tohle je nepřijatelné

Rosberg, Nico | foto: Daimler AG

Defekty poznamenaný závod v Silverstone vyhrál Nico Rosberg, který tak dodatečně oslavil své narozeniny. Jak hodnotí závod v Británii ostatní jezdci a představitelé týmů?

MERCEDES

Nico Rosberg, 1.
Je to fantastické, je to naprosto výjimečný den. Náš tým odvedl fantastickou práci a momentálně máme dobrou formu. V kvalifikaci jsme extrémně rychlí a v závodech se stále zlepšujeme. Dnes jsme měli nejrychlejší auto.

Výjimečné je to hlavně proto, že naše továrna je tak blízko. Je to neobyčejný den a toto vítězství patří všem našim spolupracovníkům. Doufám, že mnozí z nich byli na tribunách. Děkujeme Vám. Jsem hrdý na to, že můžu sedět v stříbrném šípu.

Lewisův defekt? Je to smolné pro britské fanoušky. Před domácím publikem by jinak odjel vynikající závod, takhle je to zklamání. Ale takové jsou závody. Když vypadl Sebastian, tak jsem z pochopitelných důvodů nebyl až tak zklamaný. Nebudu lhát. Od toho momentu jsem chtěl šetřit pneumatiky. S nimi to dnes bylo na hraně, jak jste mohli vidět. Defektů rozhodně bylo příliš a je třeba je prozkoumat, protože jde o vážný problém. I já jsem měl problémy, ale naštěstí vyjel safety car a já mohl pomalu zajet do boxů. Přezul jsem a zůstal jsem první, měl jsem štěstí na své straně. 

Lewis Hamilton, 4.
Po dnešním závodě jsem pochopitelně zklamaný. Velmi jsem chtěl vybojovat vítězství pro všechny britské fanoušky zde na Silverstonu.Závod se pro nás zpočátku vyvíjel velmi dobře. Cítil jsem se dobře a kontroloval jsem svou rychlost.

Problém s pneumatikami byl jednoduše smůla. Následně jsem odvedl maximum a prodíral jsem se polem, jak jen to šlo. Měl jsem několik dobrých předjížděcích manévrů a pokud by byl závod o kolo delší, mohl jsem zdolat i Fernanda a dokončit ho na stupních vítězů. Vzhledem k okolnostem je čtvrté místo dobré, vždyť v desátém kole jsem byl poslední.

Pro tým je to skvělý výsledek. Nicovi patří velká gratulace, zvládl náročnou situaci a vybojoval pro nás vítězství. V Poháru konstruktérů nám nyní patří druhé místo, což je pěkná odměna pro všechny v továrně, která je odsud vzdálená jen chvilku cesty. 

Ross Brawn, šéf týmu
V závodě se toho hodně událo. Lewis odvedl fantastickou práci, nikdy to nevzdával. Podíváme se na problémy s pneumatikami, měli jsme však problém i s pneumatikami Nica - cítil vibraci a my jsme některé věci museli změnit.

Je velmi zvláštní pocit vyhrát zde na Silverstonu, a to zejména na konci tak dramatického odpoledne. Nico dnes neudělal chybu, jel velmi dobře, choval se k pneumatikám tak, jak bylo potřeba, a měl dokonalou pozici na to, aby posbíral kousky, když se ostatní dostali do problémů. 

V posledních kolech, po druhém výjezdu sefety caru, tu byl silný tlak, ale Nico ukázal, že měl rychlost na to, aby zareagoval, a dovezl auto vítězně do cíle. Je to jeho druhé vítězství z tří závodů a skutečně zasloužené. 

Lewis jel pěkně na špici startovního pole a pozici ztratil, když utrpěl defekt pneumatiky. Pak vstal z mrtvých, mezi nimiž se ocitl v devátém kole, cílem projel na čtvrtém místě - a v závěru závodu zajížděl s poškozeným vozem neuvěřitelně rychlá kola.

 Jsem si jistý, že rychlost, kterou jsme dnes prokázali, pro nás bude znamenat velké povzbuzení do zbytku sezony. Nejvíce chvály si ovšem zaslouží náš tým. V letošním roce jsme pracovali ve dne v noci, abychom vylepšili tento vůz, vyřešili naše problémy a naučili se pracovat s pneumatiky. Dnes jsme udělali další velký krok správným směrem. Je výjimečné, že jsme to udělali tady, v Silverstone, před našimi kolegy, rodinou a přáteli. Gratuluji celému týmu. 

 

RED BULL

Mark Webber, 2.
To byl ale závod! Nemyslím, že někdo něco takového očekával. Musíme zjistit, jaký byl problém při startu. Bylo to frustrující, ale kluci odvedli skvělou práci. Došlo ke spoustě problémů s pneumatikami. My jsme měli štěstí, pro nás to byl čistý závod. Nevím, v které zemi se jede další závod, ale už se na něj těším. Dnes jsme zvolili dobrou strategii a vytěžili z toho maximum.

Sebastian Vettel, nedokončil
Měl jsem problém s převodovkou, ztratil jsem pátý stupeň a když jsem přeřadil na šestý, pátý řekl sbohem a poškodilo to zbytek převodovky. Ztratili jsme závod jen o pár kol a není nic, co jsem mohl udělat lépe. Je to frustrující, ale tým neobviňuji. Tyhle věci se bohužel stávají, ale naštěstí je další závod už příští týden, takže to můžeme zkusit znovu.

Christian Horner, šéf týmu
Být 12 kol na dosah vítězství a přijít o ně - to dost bolí, zvlášť tady, ale Sebastian udělal vše správně a je to smůla. Mark měl špatný start, ale skvěle se z toho dostal. Mechanici velmi rychle vyměnili poškozený nos a od té doby to bylo fantastické. Zezadu pole si probojoval cestu a málem získal vítězství. Druhé místo je skvělý výkon při tomto významném víkendu.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 3.
Pro nás to byl dobrý závod. Měli jsme štěstí, že jsme urvali několik bodů, nakonec to byl pro nás dobrý výsledek. Mám smíšené pocity, protože nám chyběla rychlost. Víme, že je před námi spousta práce, nyní hledíme vstříc dalšímu závodu.

Co se defektů týče je to nebezpečné a to nejen pro pilota v autě, ale i pro toho za ním. Byl jsem za Sergiem, když mu vybouchla pneumatika a kdybych jel vlevo, mohlo to dopadnout špatně. Měli jsme dnes štěstí. Bylo nám řečeno, že se máme vyhýbat obrubníkům, ale v Silverstone už závodím 12 let a nikdy to nebyl problém. Neuposlechl jsem, je to téměř nemožné a nevím, proč by to měl letos být problém.

Felipe Massa, 6.
Měl jsem skvělý start a skvělé první kolo. Měl jsem rychlost a auto bylo konkurenceschopné. A potom jsem byl třetí nebo čtvrtý a najednou poslední, protože nastala nebezpečná situace - víte - pneumatiky. A stalo se to i jiným pilotům.

Potom byl závod dobrý, nemůžu říci, že bych po tom všem, co se stalo, nebyl s šestým místem spokojen. Ale mohl jsem dojet na podiu. Jsem zklamaný, protože se to nestalo a nebylo to mojí chybou nebo špatnou strategií, ale kvůli nepřijatelné situaci s pneumatikami. Je to nebezpečné. Naše bezpečnost je nejdůležitější.

Hodně se mluví o tom, jestli tahle sada sedí tomu týmu nebo tamtomu, ale to je nic v porovnání s bezpečností. Jel jsem dál a přemýšlel, že se to může stát znovu. Ale i tak jsem jel naplno s myšlenkou děj se vůle boží. Není to zrovna pěkný pocit. S pneumatikami se musí něco udělat.

Stefano Domenicali, šéf týmu

Přijeli jsme do Silverstone s jinými očekáváními co se výkonnosti týče a naším cílem je okamžité pochopení toho, proč jsme v této situaci. Pokud chceme dál bojovat o titul, je důležité zlepšit vůz, protože naši soupeři se zlepšili. Co se tabulky bodů týče, splnili jsme cíl, který zněl: před letní pauzou zmenšit ztrátu. Fernando i Felipe zajeli skvělý závod a tým byl schopen zvládnout pneumatiky jak nejlépe to šlo. Teď máme málo času zareagovat a očekávám, že před dalším závodem to bude pár rušných dní. Musíme je využít k tomu, abychom klidně a pilně pracovali na zodpovězení otázek, které jsme si během tohoto víkendu položili.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 5.
Zeptal jsem se týmu, jestli při posledním výjezdu safety caru ještě zajedeme do boxů pro nové pneumatiky, řekli, že ne. Bylo to absolutně špatné rozhodnutí, protože jsme mohli získat druhé místo. Je to zklamání, ale není to moje chyba.

Snažil jsem se pozice udržet až do konce, ale na pneumatikách, které byly o dvacet kol starší to bylo nemožné. Do té doby to byl dobrý závod a je to škoda. Měli jsme dobrou rychlost a vypadalo to na jednoduché druhé místo. Ale to je závodění. Je to už třetí závod, kdy jsme nezískali očekávaný výsledek, ale doufejme, že se na nás obrátí štěstí, nebudeme chybovat a potom budeme zase na čele.

Romain Grosjean, 19.
Ke konci jsme ztratili kus předního křídla a auto se špatně řídilo, proto jsme se kvůli bezpečnosti rozhodli nepokračovat. Nevíme, zda to bylo způsobeno úlomky nebo třeba tím, že to byla nová část vozu - budeme se snažit přijít na to, co bylo za problém.

Už předtím závod neprobíhal podle plánu a trápil jsem se s pneumatikami. Bylo to spojeno s problémem s předním křídlem. Safety cary nám také nepomohly. Závod, na který raději zapomenu - nyní jedeme do Německa a snad to bude lepší víkend.

Eric Boullier, šéf týmu
Výsledek nedokládá množství práce, kterou tým v poslední době odvedl. Většina novinek, které jsme přivezli, vypadá, že funguje, což je pozitivní. Přesto jsme se v kvalifikaci trápili s pneumatikami a přilnavostí.

Naše strategie byla skvělá, než vyjel safety car a my měli zavolat Kimiho do boxů, mohlo to být podium. Bohužel jsme udělali špatné rozhodnutí a Kimimu a týmu se omlouváme. To se občas stane a během safety caru je to občas obtížné se správně rozhodnout. Za pár dní budeme v Německu a jsme si jistí, že cílem bude napravit to.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 7.
Na startu to vypadalo dobře, protože jsme plánovali dvouzastávkovou strategii a já byl čtvrtý v prvním kole. Bylo výzvou udržet pneumatiky, ale hlavní problém byl druhý safety car, protože ostatní jeli do boxů. Já zůstal na trati a byl po restartu třetí, ale vozy za mnou měli nové pneumatiky a to byla výhoda, díky které mě předjeli celkem lehce. Je to zklamání, ale sedmé místo znamená body a můžeme být celkem spokojeni.

Paul di Resta, 9.
Nebyl to zrovna nejčistější závod, stalo se toho o víkendu opravdu hodně a můžeme být se dvěma body spokojeni. Při snaze předjet Nica (Hülkenberga) jsem přišel o přední křídlo, takže jsme je vyměnili, když vyjel safety car. To mě stálo pár pozic. Ke konci jsem měl nové pneumatiky a dojížděl Ricciarda, ale už nebyl čas. Víkend jako na houpačce, ale je dobré, že jsme opět získali body pro tým a to s oběma vozy.

Vijay Mallya, šéf týmu
Před závodem bylo cílem dostat vozy do cíle na bodech a jsem rád, že se to porařilo. Znamená to, že jsme bodovali v šesti závodech. Adrianův závod byl dobrý a chvíli to vypadalo, že může bojovat o podium.

Přesto - dva safety cary smazaly rozestupy a omezily výhodu dvou zastávek v boxech. Paul byl po celou dobu zaneprázdněn, probojovával si cestu na body a ukázal rychlost vozu. Osm získaných bodů ukazuje naši sílu a udržení pátého místa v tabulce konstruktérů. Chceme si to udržet i v nadcházejícím závodě v Německu.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 8.
Byl to chaotický závod, ale po většinu času jsem měl dobrou pozici. Neměl jsem nejlepší start, ale zvládl jsem to napravit, přesto jsem ztratil čas během zastávek v boxech. Ke konci závodu jsem měl dobrou rychlost a myslím, že jsme mohli lépe pracovat se strategií, když vyjel poslední safety car a mohl jsem bojovat s Force Indíí a Ferrari.

Na konci jsme byli na použitých pneumatikách a ti, co jeli na tři zastávky mě předjeli. Osmé místo je dobrý výsledek, ale vidím to jako promeškanou příležitost získat ještě více bodů, protože jsme byli rychlejší než Ferrari a dojet za nimi, především za Massou, který měl problém s pneumatikami, je zklamáním.

Nevím, co se dělo s pneumatikami, viděl sjem piloty mimo trať a úlomky pneumatik všude. Bylo to nebezpečné a musíme se na to podívat. U mě to byla jen běžné opotřebení.

Jean-Eric Vergne, nedokončil
Měl jsem špatný start a na to se musíme pořádně podívat, protože to ovlivnilo náš výkon. Dnes to ale neudělalo moc velký rozdíl, protože jsem měl problém s pneumatikou. Nevím, co se stalo, necítíl jsem žádné varování a prostě se to jen stalo během brzdění. Dojel jsem zpět do boxů, přezul na nové pneumatiky a zase vyjel na trať, ale tým mi ihned řekl, že mám poškozený vůz, což jsem každopádně poznal.

Auto se od té doby špatně řídilo a nakonec se tým rozhodl, že v závodě nebudu pokračovat, protože nemělo cenu se dál snažit. Necítil jsem nebezpečí, ale je škoda, že takový problém zničí celou víkendovou práci týmu. Jsem zklamaný a musí se s tím něco udělat a to brzy. Co se výsledku týče je to závod, na který chci zapomenout, ale věřím, že jsme ukázali rychlost a můžeme v dalších závodech bojovat.

Franz Tost, šéf týmu
Doufali jsme dnes v lepší výsledek. Oba vozy měli špatný start, což musíme prozkoumat. Potom měl Jean-Eric problém s pneumatikou, naštěstí to nebylo daleko od vjezdu do boxů, ale měl poškozený vůz a rozhodli jsme se ukončit závod. S Danielem jsme měli tři problémy: ztratil čas v boxech, když jsme nemohli vyměnit jedno kolo a to ho stálo pozice, potom při druhé zastávce jsme museli počkat, protože vyjízdělo jiné auto - opět ztratil asi tři sekundy.

Nakonec safety car, bylo těžké se rozhodnout, protože pneumatiky byly staré a neměli jsme žádné úplně nové, na které bychom přezuli. Ostatní závodníci na nových pneumatikách jej předjeli. Pozitivní je, že můžeme být spokojeni s rychlostí a s faktem, že se stále zlepšujeme. Zbývá jen pár dní, než budeme moci prokázat to zlepšení v podobě většího počtu bodů na okruhu Nürburgring.

 

SAUBER

Nico Hülkenberg, 10.
Dnes to byl zábavný závod! Bylo tam pár dobrý soubojů a mohl jsem jet na limitu. Jet na okruhu s tolika rychlými zatáčkami jako je Silverstone je zábava. V jednu chvíli jsem ztratil přehled, co se děje - dva safety cary, spousta nečistot z pneumatik na trati... Měl jsem pomalý defekt během mého druhého stintu, proto jsme zajeli do boxů dříve. Myslím, že naše rychlost byla podle očekávání a celkově to bylo lepší než včera v kvalifikaci.

Esteban Gutiérrez, 14.
Byl to šílený závod, protože se toho hodně dělo a já se jen snažil soustředit a vytěžit ze situace co nejvíc. Musel jsem zajel do boxů kvůil problému s přední levou pneumatikou. Také to poškodilo přední křídlo, což mě donutilo zajet do boxů po dvou kolech podruhé. Kvůli bezpečnosti a také abychom neměli závody, které rozhodují pneumatiky, se tohle musí vyřešit. Auto je stále celkem těžce říditelné v pomalých zatáčkách, ale obecně to bylo ok.

Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu
Těžce odpracovaný bod. Nico odvedl dobrou práci a byla smůla, že měl problém s pneumatikou. Esteban se propadl kvůli dvěma neplánovaným zastávkám, také kvůil pneumatikám. Momentálně od auta nemůžeme čekat zázraky, ale tento výsledek pozvedne týmového ducha.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 11.
Byl to těžký závod, ale naše rychlost byla konzistentní. Nebyli jsme dost rychlí, ale jsme spokojeni s vyvážením a neměli jsme problém s pneumatikami. Těším se na to, že se budeme i nadále zlepšovat, obzvlášť v kvalifikaci. Byli jsme blízko bodům, ale druhý restart po safety caru jsem byl na vnitřku, když Hülkenberg vyjel mimo trať a dotkli jsme se, když vjížděl zpět na trať, to mě stálo dvě pozice.

Valtteri Bottas, 12.
Nebyl to lehký závod, protože auto bylo ne zrovna dobře říditelné. Neměli jsme pro kvalifikaci to nejlepší nastavení a stejně tak pro závod. Také jsme ztratili čas při zastávkách v boxech, takže v těchto oblastech se musíme zlepšit. Body dnes rozhodně byly možné, ale bohužel se nám to nepodařilo.

Mike Coughlan, technický ředitel
Byl to pro oba piloty těžký závod a oba odvedli dobrou práci, body by si zasloužili. Valtteri předjel Buttona v posledním kole a získal 12 místo, Pastor málem dojel v první desítce, ale ztratil dvě pozice po restartu závodu. Oba zvládli práci s pneumatikami a získali pár místo oproti startovní pozici. Díky všem zaměstnancům Williamsu, našim partnerům a fanouškům, kteří nás na domácí půdě přišli podpořit.

 

McLAREN

Jenson Button, 13.
Začal jsem na tvrdé sadě a brzy jsem měl problém s drolením. Na střdní jsem byl spokojenější. Naše rychlost nebyla špantá, ale poslední stint byl hodně těžký. Po posledním safety caru jsem měl problém se zahřátím pneumatik - trápili jsme se s tím.

V posledních kolech jsem byl bezbraný. Všechny auta byly na nových pneumatikách a snažily se mě předjet jakmile jsem se bránil, bylo to s pneumatikami ještě náročnější. Kvůli bezpečnosti se musí ujasnit problémy s defekty. Je to nebezpečné ztratit takto kontrolu nad vozem, ale také pro ty jezdce za vámi. Doufejme, že se to do příště změní. 

Chci také poděkovat fanouškům. Každý rok je podpora vyšší a vyšší - je to čest a privilegium závodit před tak nadšenými lidmi. Díky.

Sergio Pérez, nedokončil
Je to taková smůla pro tým, ten výsledek jsme potřebovali! Závod probíhal dobře. Byl jsem po většinu času v první desítce, ale najedou explodovala levá zadní pneumatika. Nemohl jsem s tím nic udělat. Pneumatiky jsou velkou neznámou - naštěstí se nikomu nestalo nic vážného, ale musíme zjistit, co se stalo a udělat s tím něco. Celkově jsme předvedli pokrok a naše rychlost byla krokem vpřed - to jsou pozitiva. Měli jsme jen smůlu.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Pro Checa to byl víkend budující charakter - prožil několik "pádů" a to ne svojí vinou. Dnes jel skvěle a zasloužil si body. Bylo kruté ukončit jeho závod kvůli dalšímu problému s pneumatikami. Jsem však spokojen, protože se s tím velmi dobře popral a celé ho to učiní ještě silnějším soupeřem.

Jenson měl také smůlu. Zvolili jsme strategii zůstat během posledního safety caru na trati, ale bylo pro něj těžké udržet za sebou vozy na nových pneumatikách, ale i tak jsme věřili v dobrý výsledek. Naše jistota se ale ukázala jako chybná - nebyl schopen zahřát pneumatiky a v důsledku toho se propadl pryč z bodů.

Chci poděkovat deseti tisícům fanoušků podporujících F1 po celý víkend a za každého počasí. Britští fanoušci jsou ti nejlepší a i během těžkých časů nepřestávají podporovat náš tým a to je skvělé. Byli fantastičtí. Prý tým to byl těžký víkend. Byla to však lekce, ze které se do příštího závodu poučíme a v Německu budeme chtít lepší výsledek.

 

CATERHAM

Charles Pic 15.
Myslím, že to byl hodně dobrý závod. Jsem spokojený s tím, jak proběhl. Během větší části odpoledne jsme dokázali pracovat s degradací pneumati. Před posledním výjezdem safety caru jsem byl dokonce před Bottasem a těšil se na vzrušující poslední kola. Nakonec jsme skončila na patnáctém místě a měli jsme komfortní náskok před našimi nejbližšími soupeři, což je pozitivní výsledek.

Během druhého výjezdu safety caru jsme ale ztratili. Pro mne to byl dobrý víkend, během kterého jsme se trochu přiblížili naší výkonnostní úrovni z Bahrajnu a Španělsky. Zastávky v boxech byly dobré a strategie mi poskytla šanci bojovat s piloty Williamsu. Dnes jsme získali mnohem více informací o novinkách které jsme sem přivezli, celkově jsme na tom o poznání lépe než v Kanadě. Teď nás čeká Německo a chceme navázat na naší vzestupnou tendenci.

Giedo Van der Garde 18.
Upřímně, bylo to trochu frustrující nedělní odpoledne, ale nebylo nic, co bych s tím mohl udělat. Začali jsme se strategií co nejlépe se starat o pneumatiky, abychom mohli využít všeho, co se stane před námi. Strategie vycházela dobře, ale zajeli jsme do boxů před safety carem a tím jsme na ostatní ztratili. Z pozice, ve které jsme byli, už toho nešlo moc dělat a tak jsme zůstali u původního plánu. Bohužel druhý safety car přišel opět těsně po mé zastávce.

Cyril Abiteboul, šéf týmu
Po našem druhém domácím závodě jsem šťastnější a spokojenější než po závodě v Montrealu, ale nadále musíme tvrdě pracovat. Charles dokázal poodjet a před sebou měl Bottase a Gutiérreze, což znamená, že se vracíme na výkonnostní úroveň, kterou jsme si před začátkem letošní sezony určili za náš cíl.

Je škoda, že jsme náš výkon nedokázali přetavit v lepší výsledek. Po několika frustrujících nedojetých závodech vnímáme tento víkend jako jakýsi restart sezony. Tým je naprosto funkční, mezi tratí a továrnou, mezi jezdci a inženýri, s našimi technickými partnery - všichni se snažíme o to, aby byla naši vylepšení účinná.

Všichni cítíme, že máme potřebný výkon, potřebujeme ho ale využít. Musíme přepnout na jiný mód, abychom dosáhli dobrých výsledků na tratích, které našemu autu vyhovují. 

 

MARUSSIA

Jules Bianchi, 16.
Náročný závod, který začal poměrně špatným startem. Poté jsem se snažil stíhat Charlese, ale bylo těžké s ním zůstat v kontaktu - Caterham byl dnes o něco lepší. Rozhodli jsme se pro brzkou první zastávku, ale pak na trať poprvé vyjel safety car a naše strategie nevyšla.

Zbytek závodu měl stále stejný průběh, s výjimkou druhého výjezdu safety caru, což mohla být další příležitost, jak se dostat před některá auta, ale i když byl rozdíl minimální, nedokázali jsme to. Nebyl to jednoduchý víkend a my máme jen pár dní na to, abychom se s ním vypořádali, než se vydáme do Německa. Věříme, že tam odvedeme lepší výkon. 

Max Chilton, 17.
Na dnešní den nikdy nezapomenu. Na startovním roštu jsem byl opravdu natěšený a měl jsem skvělý start, což pomohlo. Předjel jsem Julese a Pica, oni mi vrátili předjetí, takže jsem se vrátil na svou pozici a v několika prvních kolech jsme pokračovali v souboji. Prostě měli po několik kol lepší rychlost a já se propadl za Van der Gardeho.

Ke konci závodu jsem ho znovu předjel a bylo by po problémech, jenže vyjel safety car a on přezul tak, že to pro něj vypadalo opravdu dobře. Posledních deset kol odjel na nových pneumatikách, já na starých, svedli jsme spolu velký souboj, ale podařilo se mi ho udržet za mnou. Když to shrnu, byl to bohatý víkend a odnáším si odsud spoustu nových zkušeností. 

John Booth, šéf týmu
Dnes na naší domácí trati panovalo skvělé počasí, což byla skvělá zpráva pro fanoušky. Stanovit strategii pro tento závod bude vždy obtížné, protože, podobně jako v Kanadě, jsme zaznamenali velké změny v podmínkách mezi pátečními dlouhými jízdami a závodem. Myslím si ale, že jsme práci s oběma sadami pneumatik zvádli dobře.

Mechanici i inženýři dnes pracovali dobře, takže jsme se snažili společně splnit to, s čím jsme odstartovali do závodu, ale bohužel nám chyběla rychlost, takže Jules nemohl získat pozice. Max v různých fázích závodu dlouho sváděl bitvu s Giedem, ze které nakonec vyšel vítězně, což je pro něj skvělá zpráva vzhledem k tomu, jak moc byl zklamaný po včerejší kvalifikaci.

Celkově jsme trochu zklamaní, že jsme se trochu vrátili zpátky, ale už máme nějaké dobré nápady ohledně okamžitých vylepšení vozu pro Německo, abychom se mohli vrátit zpátky tam, kde jsme byli.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 9 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy