Lotus v pátek v Silverstone zkoušel nové dvojité DRS, které je oficiálně nazýváno pouze jako "zařízení". Kimi Räikkönen ve druhém tréninku ale ztratil na vítěze 1,872 sekundy, závodní stáj to ale vůbec nevzrušuje. Fin totiž vůbec nezkoušel zajet na měkkých gumách rychlý čas. Jeho týmový kolega, Romain Grosjean ve druhém tréninku ztratil 1,074 sekundy a byl devátý.
"Dnes jsme se vším docela spokojení. Investovali jsme poměrně hodně námahy do nového zařízení, které se zdá být docela dobré. Zkoušel jsem to bohužel zatím jen s vývojovými a tvrdými gumami, takže jsem ještě nezkoušel zajet rychlé kolo, ale nebylo to vůbec špatné. Nemyslím si, že patříme k nejlepším, ale zároveň si také nemyslím, že jsme nějak moc daleko," říká Kimi Räikkönen.
"Byl to solidní den tady v Silverstone. Naštěstí odpoledne přestalo pršet a my jsme mohli odjet pár dobrých kol. Mohli jsme se tak věnovat hledání setupu a nastavení pro zítřejší den," říká Romain Grosjean. "Na základě podmínek, které tu máme, je těžké říci, jak na tom auto je. Navíc jsme hodně jezdili s rozdílnými gumami. Moji inženýři tak budou mít večer hodně práce, když budou přezkoumávat informace, aby zjistili, co je pro nás nejlepší. Auto se zdá být dobré. Věřím, že v kvalifikaci získáme dobré pozice, i když se můžeme ještě v několika oblastech zlepšit."
"Po propršeném dopoledni, ve kterém jsme se rozhodli nejezdit, jsme měli produktivní odpoledne. Kimi byl s balancem auta se zabudovaným zařízení spokojen a pustili jsme se do několika vylepšení, ve kterých jsme zkoušeli různá nastavení. Vše, zdá se, dobře fungovalo a my tak máme dostatečný počet dat, na jejichž bázi se můžeme rozhodnout, jestli ho [zařízení] budeme používat ve zbytku víkendu," řekl šéfinženýr týmu, Alan Permane.
"Také auto Romaina se zdálo, že s novým aerodynamickýcm paketem dobře fungovalo. Dnes odpoledne jsme se nestarali o časy na kolo. Kimi s měkkými gumami nejel a Romain je nasadil velmi brzy. Díky tomu jsme spokojeni s tím, že jsme konkurenceschopní stejně jako v předchozích závodech."