"Velká cena Monaka pro tým nepředstavovala jednoduchý víkend. Poté jsme tvrdě pracovali - nejprve při studiu všech dat, abychom viděli, kde jsme nepodávali takové výkony, jaké se očekávaly," uvádí šéf týmu Stefano Domenicali.
"Pak jsme se zaměřovali na další věci: nastavovali auto pro zcela odlišnou konfiguraci pro Montreal, kam míříme z okruhu vyžadujícího nejvyšší přítlak v roce na jeden z těch, které vyžadují v této sezóně co nejnižší přítlak," pokračuje.
Pro Felipeho Massu, který v Monaku dvakrát při brzdění do první zatáčky těžce havaroval, postavilo Ferrari zcela nové šasi. Při volbě co nejlepšího nastavení bral tým ohled také na pneumatiky, které Pirelli přiveze do Montrealu: na super-měkkou a středně-tvrdou směs.
"Samozřejmě jsme se také soustředili na problémy, které jsme měli se spolehlivostí, které musely být do puntíku vyřešeny. Jisté je, že tým zůstává po ojedinělém incidentu v Monaku plně motivovaný a odhodlaný," ujišťuje Domenicali.
Felipe Massa své Ferrari v Monaku odepsal, v Kanadě proto nastoupí s novým šasi
(foto: Scuderia Ferrari)
Před víkendovým závodem je optimistický: "Když se podívám na prvních šest závodů celkově, naše auto bylo silné a prokazovalo ve většině případů dobré vlastnosti, byť v určitých chvílích byli ostatní týmy rychlejší.
Myslím, že okruh v Montrealu nám umožní využít těchto silných stránek, jako je například brzdění, které je na této trati klíčové. Doufáme tedy, že to bude fungovat v náš prospěch. Na druhou stranu se musíme ujistit, že budeme pokračovat v práci na oblastech, v nichž naše auto ještě není tam, kde by mělo být," dodává šéf Ferrari.