V boxech opět nejrychlejší Red Bull, obě zastávky zvládl pod tři sekundy

Webber, Mark | foto: Infiniti

MONAKO - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak rychle týmy pracovaly během Velké ceny Monaka v boxech a jaké strategie naordinovaly svým pilotům?

Nejlepší práci při přezouvání svých jezdců v Monte Carlu předváděli mechanici Red Bullu. Marka Webbera v 25. kole odbavili za 2,7 sekundy, zastávka Sebastiana Vettela o pět kol později trvala jen o desetinu sekundy déle.

Velmi dobře pracovalo také Ferrari, které Fernanda Alonsa zdrželo jen 3 sekundy, a McLaren, který Jensona Buttona a Sergia Péreze přezul za 3,1 s, resp. 3,2 sekundy.

Týmy při pozastavení závodu po Maldonadově havárii dostali možnost "zdarma" libovolně přezout své piloty, čehož využili všichni krom Caterhamu v případě Van der Gardeho.

Drtivá většina se vzhledem k monackým možnostem k předjíždění rozhodla závod odjet na jedinou zastávku, k čemuž jim pomohly i safety car fáze.

Výjimkou byl Paul di Resta startující ze sedmnácté pozice. Ze super-měkkých přešel na měkké pneumatiky v devátém kole, do vyvěšení červených vlajek už byl jedenáctý. Po volném přezutí během přerušení nakonec dojel jako devátý.

Velkou cenu zahájil na měkkých pneumatikách pouze Gutiérrez; z těch, kteří vypadli, je pro start nazuli i Grosjean, Ricciardo a Massa.

Nejdelší stint na měkkých pneumatikách absolvoval již zmíněný Di Resta: 37 kol, tj. 47,4 % závodu. Na super-měkkých ujel ještě o kolo více Vergne - 48,7 % (38 kol z celkových 78).

 

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 1 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy