I když byl Button v obou trénincích až osmý, když dopoledne ztrácel 0,9 s a odpoledne 1,2 s, byl s vozem MP4-28 při dlouhých jízdách poměrně spokojený. Obává se však provozu, v němž by zlepšenou rychlost v ulicích Monaka nedokázal předvést.
"Tempo je při dlouhých jízdách překvapivě dobré. Méně už to, když v kvalifikaci ztrácíte 1,2 sekundy. Problémem je, že tady se musíte kvalifikovat dobře - a to je momentálně naší slabinou," uvědomuje si Button.
V čem je problém? "Zkrátka nedokážeme pneumatiky během jednoho kola zahřát. Čeká nás během příštích několika dní spousta tvrdé práce, abychom přišli na to, jak získat výkonnost v prvních kolech, protože se nám to zatím nedaří," pokračuje pilot McLarenu.
Jeho tým do Monaka přivezl sadu dalších vylepšení a vůz se s nastavením pro městský okruh jednoduše choval lépe: "Jsem tady s autem spokojenější než v předchozích několika závodech. V určitých oblastech, kde jsme se dříve trápili, vidím pozitiva - zdají se být lepší."
Jenson Button je se svým vozem v Monaku spokojenější (foto: McLaren Mercedes)
"Protože je Monako tak odlišným závodem, musíte auto celkem dost změnit. A zdá se, že pracuje o něco lépe. Stále nevidíme úžasné časy, jsem však spokojenější s tím, že se ubíráme správným směrem a myslím si, že se v sobotu můžeme zlepšit," dodává Button.