Massa: Barcelona by pro Ferrari mohla být dobrou tratí

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Felipe Massa věří, že okruh v Barceloně bude Ferrari sedět a že vylepšení, která přivezli, pomohou zvýšit konkurenceschopnost vozu F138 také v kvalifikaci.

Ferrari se těší mohutné podpoře španělských fanoušků, kteří budou hnát vpřed zejména svého krajana Fernanda Alonsa. Jeho týmový kolega Felipe Massa očekává o víkendu výborný výsledek z pohledu svého týmu.

"Tohle by pro nás mohla být dobrá trať. Je jednou z těch, na které nám to v zimě šlo. Nejvíc je také mou oblíbenou, takže jsem před tímto závodem velmi pozitivní, když přemýšlím o naší rychlosti. Doufám ale, že budeme konkurenceschopní i v kvalifikaci," popisuje Brazilec.

Ferrari přivezlo do Barcelony několik novinek, které bude zkoušet v pátečních trénincích. "Máme nové díly, to ano, a samozřejmě vždy doufáme, že auto získá vyšší přítlak, degradace pneumatik bude nižší, ale za vyšší přilnavosti. Snad skončíme s vozem, který pomáhá pneumatikám lépe fungovat, a to nejen v kvalifikaci, ale i v závodě," přeje si Massa.

Velké změny v relativní výkonnosti týmů ale přes množství novinek nečeká: "Nemyslím si, že se situace z toho, co jsme doposud vídávali, nějak moc změní, ačkoliv je pravda, že mnoho týmů přiveze hodně novinek a dočkáme se vylepšení. Možná týmy, které trpěly více, budou trpět o něco méně.

Ale někteří z čelních představitelů se můžou také posunout vpřed, protože na konci třítýdenní přestávky někdo může přijít s vylepšeným balíkem, který bude představovat vylepšením. Nemyslím si však, že to povede k velké změně."


Felipe Massa věří, že Barcelona bude Ferrari sedět a nové díly pomohou zvýšit jejich konkurenceschopnost v kvalifikaci (foto: Scuderia Ferrari)

Massa patří k pilotům, kteří jsou spokojeni s úpravou tvrdé směsi pneumatik, k níž Pirelli přistoupilo od Velké ceny Španělska. Rozdíl vysvětluje takto: "Nové pneumatiky jsou pozitivní změnou, protože rozdíl mezi středně-tvrdou a tvrdou směsí byl, že tvrdá byla letos pomalejší, ale také se opotřebovávala více než středně-tvrdá.

Teď si myslím, že bude tvrdá o něco rychlejší než dříve s o něco lepším opotřebením než středně-tvrdá. Ale těžko říct, dokud ji nepoužijeme. Potřebujeme také vidět, jak si s ní povedou ostatní týmy," dodává pilot Ferrari.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 5 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy