Räikkönen: Lotus musí zabrat, aby se udržel v boji o titul

Räikkönen, Kimi | foto: Lotus F1 Team

Kimi Räikkönen řekl, že on i jeho tým jsou pod velkým tlakem, aby přišli s odpovědí na silný start do sezony v podání Sebastiana Vettela, pokud chtějí mít seriozní šanci na zisk titulu.

Ačkoliv má Vettel pouze deseti bodový náskok v čele průběžného pořadí, tak je Kimi názoru, že nemůže svému rivalovi od Red Bullu dovolit jej dále navyšovat.

Po svém povedeném úvodním závodu sezony Kimi Räikkönen říká: "Samozřejmě, že to byl OK start a jsme v lepší pozici než jsme byli vloni touto dobou. Ale před námi je dlouhá sezona a je ještě moc brzy na to říci, jestli budeme moci bojovat o titul až do konce."

"Bude těžké chytit Sebastiana, pokud bude i nadále získávat takové dobré výsledky, takže ho potřebujeme začít obírat o body, ale nikdy nevíte, co se může stát. Budeme tlačit, abychom zlepšili auto a uvidíme, kde skončíme. Abychom se vyrovnali lídrům, tak musíme pracovat dvakrát tak tvrdě jak oni."

"Není žádným tajemstvím, že od auta potřebujeme více rychlosti v kvalifikaci. Na špici je to tak těsné, že opravdu potřebujeme být v prvních dvou řadách, abchom mohli vždy bojovat o vítězství. Je dobré, že můžeme odstartovat do evropské části sezony z místa, na kterém se nacházíme, když hodně týmů se bude snažit začít s mnoha novými díly. Je stále ještě dost brzy, ale samozřejmě získávat slušená bodová umístění hned od začátku roku je lepší než je nemít."

"Musíme stejně bodovat stále dále. I když pro nás občas třeba přijde špatný víkend, tak potřebujeme dojíždět tak dobře, jak jen to je možné. Jen díky tomu budeme moci bojovat až do konce sezony."

I Lotus plánuje nějaké nové díky na jejich E21 pro Grand Prix Barcelony, do Španělska chce přivést nějaká vylepšení ale drtivá většina týmů. Technický ředitel týmu, James Allison, se krátce zmínil o tom, co tým chce do Barcelony dovést. "Nic revolučního, ale pár věcí, které by nám měly pomoci ve zrychlení. Máme nové detaily pro koncové pláty předního křídla, novou aerodynamiku okolo zadních brzd, modifikace na difuzoru a odlišný vršek zadního křídla."

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 6 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy