Němec, který po loňské sezóně přišel z Force Indie, očekával, že si polepší. Indická stáj je na tom však lépe a nebýt problémů s maticemi a systémem uchycení kol, opět by skončila před Sauberem, před nímž má v šampionátu náskok 6 bodů.
Hülkenberg v závodu kvůli díře v palivové nádrži vůbec neodstartoval, v Malajsii vybojoval své první body. Po průjezdu cílem do rádia týmu sdělil: "Díky kluci... nebyla to špatná práce, ale nemůžu vám říct... Zkrátka nevím, kde začít, je tolik věcí, v nichž se musíme zlepšit! Myslím, že to nebudu vysvětlovat přes rádio. Tohle je nepřijatelné. Neuvěřitelné."
Později pro Blick vysvětloval, v čem je problém: "Když jsem jezdil rychlostí Ferrari, Lotusu a McLarenu, rychle jsem zničil pneumatiky. Nyní máme spoustu dat a dojmů. Doufám, že z toho vyvodíme ty správné závěry." Silnou stránkou Sauberu v minulých letech přitom byla právě šetrnost k pneumatikám, díky níž často ušetřil zastávku v boxech.
Nico Hülkenberg v Sepangu před Felipem Massou (foto: Sauber Motorsport AG)
"Stále jsou oblasti, kde ztrácíme. Auto mi nesedí jako moje boty," dodává pro Auto Motor und Sport nespokojený Hülkenberg po Velké ceně Malajsie.