"Nový Williams se zdá být velkým krokem vpřed ve srovnání s loňským vozem. Na voze můžeme vidět hodně dobré detailní práce. Zadní část předního přítlačného křídla byla v detailech zjednodušena. Teď by nemělo generovat vzdušné víry. Loňská verze byla možná až moc detailní. Na pohled se mi zdá, že jejich křídlo dokáže vyprodukovat solidní množství přítlačné síly.
Pilíře, které drží přední křídlo, byly celkově posunuty směrem dopředu. Teď jsou ale zahnuté směrem dozadu. To je dobrý nápad - zvířený vzduch, který naráží na tyto pilíře, má více času se uklidnit, než narazí na deflektory pod nosem vozu.
Pilíře držící přední křídlo - nové a podle Andersona velmi šikovné řešení
Brzdové kanálky a křidélka produkující přítlačnou sílu jsou detailně propracovaná, bočnice jsou výrazně podtržené. Williams má už dlouho velmi malou převodovku, což znamená, že v zadní části vozu není moc karosérie, která by blokovala proudění vzduchu v zadní části.
Na voze je spousta skvělé základní inženýrské práce a já očekávám, že Williams udělal velmi zásadní pokrok směrem vpřed."
Foto z představení vozu FW35 naleznete zde.