První vykopávky základů nové budovy již byly zahájeny. Scuderia do ní plánuje přemístit kanceláře managementu, konstruktérů, administrativních pracovníků včetně dalších pracovních oblastí týmu.
Místo, které se v současné době využívá jako parkoviště, je ve vlastnictví Ferrari a nachází se mezi slavnou restaurací Cavallino a budovou, kterou tým využívá v současné době. Projekt vychází z požadavků na účelnost, efektivitu a sty charakteristický pro Formuli 1.
Cílem je vytvořit dobře promyšlené prostředí pro lidi, kteří zde budou pracovat. Program vychází z pozitivních kroků vůči zaměstnancům a jejich rodinám, Ferrari si díky němu vysloužilo od Financial Times titul "Nejlepšího pracoviště Evropy (Best place to work in Europe).
Továrna Ferrari v Maranellu, vlevo aerodynamický tunel (foto: Scuderia Ferrari)
V současnosti Scuderia v Maranellu dolaďuje veškeré administrativní detaily. Společně s novou budouvou bude zřízeno i nové parkoviště, které podstatně zvýší dostupná parkovací místa v oblasti.
Ferrari po novém roce již naplno pracuje na novém voze, který bude testovat výlučně v aerodynamickém tunelu Toyoty Motorsport v Kolíně nad Rýnem. Ve vlastním vylepšeném tunelu, který zprovozní později v tomto roce, pak bude probíhat vývoj vozu pro rok 2014.
Letošní Ferrari F2013 představí v Maranellu o víkendu před testováním v Jerezu, jež začíná 5. února. Ještě předtím se však všichni členové týmu včetně závodních pilotů od 14. do 18. ledna sejdou na tradiční společné akci Wrooom v italských Dolomitech, konkrétně na sjezdovkách v Madonně di Campiglio.
Šéf závodního týmu Stefano Domenicali (vpravo) už kope
(foto: Scuderia Ferrari)