Newey na post technického ředitele u Red Bullu nastoupil v roce 2006 poté, co v 90. letech navrhl šest vítězných vozů pro týmy Williams a McLaren: Williams FW14B (1992), Williams FW15C (1993), Williams FW16 (1994), Williams FW18 (1996), Williams FW19 (1997) a McLaren MP4/13 (1998).
Nyní u Red Bullu s jeho vozy vyhrál tři tituly po sobě (2010 - 2012) Sebastian Vettel, rakouský tým se přitom vždy radoval také v šampionátu konstruktérů.
Webber, který svých 9 vítězství ve velkých cenách získal pouze s Neweyho monoposty, vidí jako klíč k úspěchu schopnost Adriana zůstat soustředěný na výkonnost, i když se sport zmítá v zákulisních politických válkách.
"V týmu Formule 1 potřebujeme kromě všech těch podvodných triků a zmatků stavět co nejrychlejší vozy, abychom v kvalifikaci a v závodech dokázali odvádět svou práci. Adrian to nikdy neztrácí a má obrovský vliv," popisuje Webber pro Autosport.
Adrian Newey s korejskoku trofejí (foto: Red Bull Racing)
"On udává tempo a obecně dohlíží v týmu na vše v oblasti designu a filozofie, kterou se má vůz ubírat. Potřebujete to, abyste mohli být úspěšní. A kdy také začnete dosahovat určitých úspěchů, věci se rychle mění. Stává se to mnohem snazší," říká australský pilot ve službách rakouského týmu.
V sezóně 2013 již čtvrtým rokem za sebou bude nastupovat po boku Vettela. Red Bull zatím neoznámil, kdy veřejně představí svůj nový vůz RB9.