Data
Velké ceny Německa bude v příštím roce přesunuta na 7. července, 21. červenec zůstane vyhrazen pro jiný evropský závod, který teprve musí být schválen (zřejmě Velká cena Turecka).
Technická pravidla 2013
Budou zavedeny přísnější testy ohebnosti předních křídel.
Dojde k úpravám designu přední struktury chránící jezdce při převrácení vozu.
Minimální hmotnost bude zvýšena kvůli vyšší hmotnosti pneumatik.
Článek o 'Zásahu vyšší moci' (force majeure) při kvalifikaci bude smazán. FIA určí množství paliva, které, by auto potřebovalo k návratu do boxů, a přičte je k povinnému litrovému vzorku.
Vyšší silou budou testována všechna šasi (původně větší zátěží procházelo pouze jedno šasi, ostatní bylo testováno o 20 % nižší silou).
Sportovní pravidla 2013
Z bezpečnostních důvodů bude umožněno využívání DRS během tréninků (a kvalifikace) pouze ve stejných místech, jako v závodě.
Večerka pro personál týmů bude ve čtvrtek večer rozšířena ze šesti na osm hodin, přičemž během sezóny budou umožněny pouze dvě (původně čtyři) výjimky.
Přední křídla budou testována ve čtyřech místo ve dvou místech (zdroj: FIA)
Technická pravidla 2014
V rámci Technické pracovní skupiny a Pracovní skupiny pro pohonné jednotky F1 byl prodiskutován a schválen nový koncept s mnoha změnami.
Požadavek na jízdu v boxech výlučně za pomocí elektrické energie byl odložen na rok 2017.
Ve změnách v návrhu karosérií, které měly původně za cíl omezení přítlaku a odporu za účelem dosažení vyšší efektivity, došlo k návratu ke specifikaci pro rok 2012.
Minimální hmotnostní limit byl v rámci kompenzace za dodatečnou hmotnost pohonných jednotek zvýšen.
Více najdete na stránkách FIA zde.