McLaren předvedl u Hamiltona opět perfektní zastávku, když mu pro poslední stint ve 42. kole nazul super-měkkou směs za 2,5 sekundy. Chyb se však ani tentokrát nevyvaroval, předchozí zastávka ve 26. kole po problémech s upevňováním pravého předního kola trvala o 1,3 s déle.
Vše bez chyby a nejlepší průměry zastávek si dnes připsal Red Bull, který jako jediný své piloty vždy zvládl odbavit do tří sekund - obdivuhodný výkon a konzistence: Webbera za 2,8 a 2,6 s, vítězného Vettela za 2,9 a 2,8 s.
Pod 3 sekundy se kromě dvou výše uvedených již žádný jiný tým nedostal, výbornou práci však odvádělo Ferrari v případě Fernanda Alonsa: 3,0 a 3,1 s. Obě zastávky Felipeho Massy byly znatelně pomalejší.
Většina pilotů šla do závodů s tím, že ho odjedou na dvě zastávky. Pirelli již včera avizovalo, že jedna zastávka teoreticky bude možná, dnes to potvrdil Pastor Maldonado, který čekal na výjezd safety-car (papírově byla pravděpodobnost nasazení 100%), a Narain Karthikeyan. Třikrát se v boxech kvůli problémům s vozem objevil Lewis Hamilton.
Na startovní rošt se téměř všichni postavili na super-měkkých pneumatikách, pro start na měkké sadě se rozhodla 1/4 jezdců: Button, Pérez, Kobajaši, Di Resta, Vergne a De la Rosa.
Nejdelší stint na super-měkké směsi předvedl Timo Glock: vydržel na ní 23 kol (41,8 % závodu). Na jedné sadě měkkých pneumatik ujel nejvíce kol zmíněný Maldonado: 34 kol představovalo 61,8 % závodu.
Klíčové bylo opotřebení pravé přední pneumatiky, mezi super-měkkou a měkkou směsí byl ve Velké ceně Koreje 0,2 - 0,6sekundový rozdíl.