Avšak několik dalších vlivů působí právě obráceně. Nedávno se ve Švýcarsku objevily zprávy o snaze znovu oživit závod Grand Prix Švýcarska. V alpské zemi byly závody zakázány po hrůzné havárii v Le Mans 1955, ale později se ještě uskutečnily dva závody Formule 1 pod hlavičkou GP Švýcarska. Oba se však jely v sousední Francii na okruhu Dijon.
Mezi hlavní aktiva patří to, že je Švýcarsko uprostřed Evropy a zároveň není členem EU, tedy se na ni nevztahuje zákaz tabákových reklam. Také zákonodárství je jiné, než v zemích EU a navíc jeden z týmů ve Švýcarsku sídlí. Připočtěme ještě to, že v této zemi má své základny mnoho vlivných sponzorů startovního pole Formule 1.
Problémy snahám by mohla působit lobby zelených a různých hnutí, ale výše uvedené důvody hovoří pro projednání stavby nového okruhu a zajištění pořadatelství.
Závodní tradice ve Švýcarsku sahá, v případě okruhu Bremgarten u Bernu, až do roku 1930.
Foto: BAR Honda
Grand Prix Švýcarska stále reálnější
Spolu s redukcí závodů Formule 1 na starém kontinentě je tato možnost nepřesvědčivá. Ale…
Doporučit článek
Další zprávy
-
Všichni ho známe, jaký je ale princ William v soukromí? Zdroj z královského paláce promluvil!
-
Před 30 lety zahynul legendární Ayrton Senna: Vzpomíná na něj celý svět
-
Pink před jejími koncerty okradli!
-
Freddie Mercury překvapivě nikdy neměl být zpěvákem!
-
Richard Gere přiznal: Neměl jsem peníze na jídlo, hladověl jsem!
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO