Avšak několik dalších vlivů působí právě obráceně. Nedávno se ve Švýcarsku objevily zprávy o snaze znovu oživit závod Grand Prix Švýcarska. V alpské zemi byly závody zakázány po hrůzné havárii v Le Mans 1955, ale později se ještě uskutečnily dva závody Formule 1 pod hlavičkou GP Švýcarska. Oba se však jely v sousední Francii na okruhu Dijon.
Mezi hlavní aktiva patří to, že je Švýcarsko uprostřed Evropy a zároveň není členem EU, tedy se na ni nevztahuje zákaz tabákových reklam. Také zákonodárství je jiné, než v zemích EU a navíc jeden z týmů ve Švýcarsku sídlí. Připočtěme ještě to, že v této zemi má své základny mnoho vlivných sponzorů startovního pole Formule 1.
Problémy snahám by mohla působit lobby zelených a různých hnutí, ale výše uvedené důvody hovoří pro projednání stavby nového okruhu a zajištění pořadatelství.
Závodní tradice ve Švýcarsku sahá, v případě okruhu Bremgarten u Bernu, až do roku 1930.
Foto: BAR Honda
Grand Prix Švýcarska stále reálnější
Spolu s redukcí závodů Formule 1 na starém kontinentě je tato možnost nepřesvědčivá. Ale…
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul