McLaren nasadí v Maďarsku další novinky a věří, že bude hodně rychlý

McLaren | foto: McLaren

McLaren veze na Hungaroring další vylepšení pro svůj vůz MP4-27 i poté, co minulý víkend v Německu představil významné úpravy.

Balík vylepšení pro Německo zahrnoval nové verze brzdových kanálků, zadního křídla, difuzoru a bočnice. Díky němu mohl v závodu bojovat o vítězství, Jenson Button nakonec skončil druhý.

O víkendu by tým z Wokingu chtěl pomocí úprav dále vylepšit aerodynamiku: "Máme nějaké další novinky pro Maďarsko. Určitě je tam přivezeme, pak také do Spa. Pro Monzu budeme mít zřejmě jen specifické díly pro tuto dráhu, další vylepšení pak v Singapuru, takhle jsme na tom," sděluje sportovní ředitel McLarenu Sam Michael.

"V Hockenheimu jsme bez debat učinili velký pokrok. Viděli jsme to v prvním a třetím tréninku za sucha. Pokud se nám podaří vyladit výkonnost i za mokra, pak budeme mít kompletní balík. V závodě jsme byli konkurenceschopní a v kvalifikaci bychom byli super-konkurenceschopní, pokud by bylo sucho. Věřím, že v Maďarsku budeme opravdu rychlí," pokračuje Michael.

V závěru kvalifikace na Hockenheimu však začalo pršet a piloti McLarenu měli problémy se zahříváním svých pneumatik, proto stáli na roštu hodně vzadu: "Pokud bychom se kvalifikovali lépe, nemuseli bychom využívat tolik energie, obzvlášť té v pneumatikách, abychom se dostali tam, kde byl Alonso a Vettel. Mohli bychom pak využít naši rychlost proti nim.

Pokud bychom se v kvalifikaci umístili poblíž nich, pak by nás na začátku na několik kol nezdržel Schumacher a Hülkenberg, což nás stálo čas. Kdybychom závodili s nimi, pak bychom bezpochyby byli schopni s nimi závodit o vítězství."


Jenson Button s McLarenem MP4-27 v Německu, o víkendu se může těšit na další vylepšení
(foto: Vodafone McLaren Mercedes)

Sportovní ředitel McLarenu dále připouští, že se jim nemusí podařit rychle vyřešit své problémy s teplotou pneumatik za mokrých podmínek: "Vyřešit ty problémy za mokra je celkem obtížné, obzvlášť když nejste konzistentní. Tyto podmínky nikde jinde nenapodobíte.

Pak tam jsou další faktory, jako například zatížení ve Spa. Můžete tam mít problémy se zahříváním, ale tam jsou tak vysoké síly, že je zřejmě stejně překonáte, protože se tam nacházejí rychlé zatáčky a výjezdová kola jsou dlouhá," dodává Michael.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 5 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy