Whitmarsh si o zrychlení McLarenu velké starosti nedělá

McLaren | foto: McLaren

Šéf McLarenu si nedělá velké starosti o rychlost McLarenu v nadcházejících závodech. Starosti vozu nepomůžou, tým musí nadále tvrdě pracovat na vylepšeních a porozumění pneumatikám.

McLaren před svými fanoušky v Silverstone zažil zklamání, když jeho piloti dojeli až na 8. a 10. místě místo původně avizovaného boje o vítězství. Tým se navíc v celkovém hodnocení propadl z druhého místa až na čtvrté za Ferrari a Lotus.

Před měsícem Lewis Hamilton v Kanadě slavil vítězství, posledně jejich vůz MP4-27 podle Jensona Buttona neměl ani na Sauber či Williams.

"Je to těžké, my už jsme si ale jako tým prošli veškerými vrcholy a pády a jsme dostatečně odolní. Piloti však ví, my to víme, že musíme pracovat na voze, zlepšit ho, porozumět pneumatikám. To jsou věci, které patří k naší práci," říká pro Telegraph šéf týmu Martin Whitmarsh.

"Budeme se tedy usilovně snažit. Nemyslím si, že potřebujeme budovat morálku: všichni budou hodně zaměřeni na to, abychom toho dosáhli. Momentálně si nedělám vážné starosti. To auto nezrychlí. Samozřejmě jsem zklamaný, ale neexistuje žádná magie."

McLaren v Německu představí velký balík úprav, jenž bude obsahovat i větší vizuálně změny. Přesto ale Whitmarsh nechce ohledně výkonnosti nic slibovat: "Kdokoliv letos činí nějaké předpovědi, jedná unáhleně. Všichni ví, že je tento tým silný a odhodlaný vítězit a do toho společně s piloty dá vše. Uvidíme, co v Německu dokážeme.

Jedná se o slušné vylepšení, ačkoliv si jsem jistý, že nikdo nebude v klidu sedět a čekat na nás. Musíte odvádět dobrou práci. Pracujeme naplno, jako vždy. Snažíme se s nimi [novinkami] přijít co nejdříve."


Jenson Button v Silverstone (foto: Vodafone McLaren Mercedes)

Pneumatiky jsou pro McLaren stále záhadnou. Hamilton poukazoval na velký rozdíl mezi tvrdými pneumatikami, které měl v prvním a posledním stintu v neděli. Je to velmi těžké, když jste tak silní v prvním stintu na jedné sadě tvrdých a pak je za 15 min nasadíte znovu a ony se zdají být jiné," přiznává Whitmarsh.

"Chovaly se odlišně, přestože jsme nastavili tlaky i teploty stejně, musíme jim tedy lépe porozumět, protože pokud se vám podaří je přimět k fungování, pak můžete být o sekundu rychlejší, jak jsme viděli," dodává šéf McLarenu.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 8 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy