"Letos očekáváme, že budeme mnohem blíže vozům před námi než minulý rok, což nám možná poskytne šanci dostat jeden z našich vozů do Q2 a v neděli skutečnou šanci závodit," očekává technický ředitel Mark Smith.
"Pro Valencii a Silverstone připravujeme významná vylepšení. Ve Valencii se podíváme na několik aerodynamických prvků, stejně jako na drobné úpravy podlahy. Ačkoliv do výjezdu na trať nebudeme vědět, co přesně nám přinesou, jsme opatrně optimističtí v tom, že nám pomohou přiblížit se středu pole," pokračuje Smith.
Jezdec Heikki Kovalainen přiznává, že Valencie nepatří mezi jeho oblíbené okruhy. Na dalším okruhu typu brzda-plyn bude důležité hlídat si chlazení a opotřebení pneumatik: "Možnosti pro chlazení, které máme pro Valencii, se podobají těm pro Kanadu. Trať ve Španělsku se však během závodního víkendu více vyvíjí než v Montrealu, proto budeme pečlivě sledovat možnosti nastavení, abychom zvládali úrovně degradace po celý víkend."
Pro server F1news.cz dnes Caterham přesněji popsal, co připravuje: do Valencie veze přepracované přední a zadní křídlo s možností jejich nasazení v Silverstone a modifikace podlahy. Další výrazné novinky nasadí před domácím závodem v Anglii: novou zadní kapotáž, výfuky a bočnicové panely.
Caterham si s výfuky pohrával již v Mugellu, kde si vyzkoušel verzi Red Bullu s tunelem
vedoucím vzduch pod bočnicemi k otvoru pro startér
Vitalij Petrov je proto před dalšími závody optimisticky naladěný: "Myslím, že závod ve Valencii a ten další v Silverstone mohou být pro náš tým hodně dobré. Pro auta připravujeme v příštích dvou závodech několik novinek a pozorujeme, jak se odstup na vozy před námi postupně krůček po krůčku snižuje.
To je cílem pro tento rok: pracovat co nejtvrději tna tom, abychom mohli závodit s pár auty před námi, a pak se uvidí dále. V Kanadě jsme byli zaslouženě blíže postupu do Q2 než předtím - uvidíme tedy, co nám pomohou dosáhnout novinky, které chystáme pro Valencii a Silverstone," dodává ruský pilot.