„Nový motor je ještě pozadu ve výkonu, stejně tak, jako v minulých letech,“ prozradil His. „Zlepšili jsme se, ale pouze stejně, jako naše konkurence,“ dodal. Zatímco ostatní výrobci motorů vyvíjí 90° motory, Renault se vydal radikální cestou širokoúhlého motoru s rozvorem válců 111°. To zajišťuje velmi nízké těžiště, ale věčným problémem jsou výrazné vibrace, díky kterým nemůže být zvednut výkon hnacího agregátu. Odhaduje se, že oproti BMW postrádá Renault kolem 100 koní.
„Ukázalo se, že naše volba široce rozevřeného motoru nebyla špatná, neboť umožňuje zlepšení. Naším úkolem je nyní motor zlepšit rychleji, než naše konkurence,“ dodal optimisticky His.
„Doufám, že nový motor bude silnější, ale také spolehlivý, v loňské sezoně měl motor velký podíl na naší ztrátě,“ řekl pilot týmu Jarno Trulli, který by si velmi přál v letošním roce dokázat, že není pouze pilotem na jediné kvalifikační kolo, ale že umí také zvítězit v závodě Grand Prix.
Nový RS23 nemá dostatečný výkon
Opravdu překvapivé prohlášení udělal šéf motorové divize týmu Renault Jean Jacques His. Podobné věty odpovídají podzimním měsícům, ale na začátku nové sezony, kdy má být Renault nejsilnějším ze zbytku světa?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vzorný pacient Josef Zíma: Jak to s ním vypadá po amputaci nohy?
-
Sebastian to s usmířením nedomyslel? Policie musí ctít zákon!
-
Dwayne Johnson: Dcery The Rocka si ukradly show pro sebe!
-
Princezna Kate v ohrožení? Policie zatím nikoho nemá! Vyšetřování běží dál
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul