RED BULL
Mark Webber, 1.
Je to neuvěřitelný pocit. Byl to zajímavý závod. Na začátku to bylo poměrně jasné, získat náskok a udržovat super-měkké [pneumatiky]. Pak to bylo o tom znovu se po zastávkách dostat na svou pozici. Počasí kolem zastávek trochu zahrozilo, ale Nico se snažil o podseknutí, takže několik lidí muselo na jeho tah zareagovat.
První fáze závodu byla divná. Bylo těžké zahřát měkké pneumatiky. Seb je měl zahřáté a neopotřebovával je, takže se dostával zpět do závodu. Nechtěl jsem, aby si vytvořil onen magický 21 sekundový náskok a dostal se do vedení. Je to pro tým úžasný den a mám opravdu radost, že jsme znovu vyhráli.
Sebastian Vettel, 5.
Bylo by příjemné dnes být na pódiu. Myslím, že jsme rychlost měli, a nakonec jsme měli stejnou strategii jako lídři, jen z opačné strany. Bylo to celkem těžké na starších pneumatikách, předvedli jsme na nich však několik dobrých kol a získali zhruba kolem osmi sekund, takže to bylo dobré.
Poté jsem se dostal do provozu a v Monaku se těžce předjíždí, jak jsem já ukázal loni a Mark letos. Doufali jsme, že lídři budou muset stavět dvakrát, ale žel Kimi za mnou vytvořil velkou mezeru, takže byli po prvních zastávkách na čerstvém vzduchu. to jim pomohlo a nám to situaci ztížilo, ale startovali jsme devátí a vzhledem k tomu, jak se zde obtížně předjíždí, je zisk pěti míst slušný.
Christian Horner, šéf týmu
To byl hodně napínavý závod. Nebyli jsme si jisti, zda se pojede na jednu či na dvě zastávky. Mark byl velmi disciplinovaný. Rozbalil to a dělal to, co potřeboval. Byl to taktický a stresující závod, když začalo pršet.
Byl bych zklamaný, kdyby soupeři protestovali proti našemu autu po takovém výsledku. Jsme však plně přesvědčeni o tom, že naše auto vyhovuje pravidlům.
MERCEDES
Nico Rosberg, 2.
Je skvělé být na pódiu v mé domácí Velké ceně Monaka, před celou rodinou a všemi přáteli. Tým odvedl opravdu skvělou práci a auto fungovalo výborně. Mysleli jsme si, že by nám trať mohla sedět, ale bylo to ještě lepší.
Dobře jsem odstartoval, ale to Mark také. Držel jsem se ho, ale všichni víme, jak je tu složité předjíždění. Bylo to o managementu pneumatik. Byl jsem trochu překvapený tým, jak jsme byli v kvalifikaci a v závodě silní. Možná jsme měli nejrychlejší auto ze všech. Stále děláme pokroky, žel nevyšlo to vše perfektně. První místo by bylo příjemné, ale jsme potěšeni i druhým.
Mark odvedl opravdu skvělou práci. Příštích několik závodů by pro nás mohlo být opravdu dobrých. Jsme nejkonzistentnější. V posledních čtyřech závodech jsem získal nejvíce bodů, akorát jsem začal se dvěma špatnými. S druhým místem jsem více než spokojený, děkuji všem v Brackley a Brixworthu. Nemohu se dočkat Velké ceny Kanady.
Michael Schumacher, nedokončil
Co mohu říct? Prostě jsem měl smůlu. Problém s tlakem paliva neměl nic společného s incidentem na startu. Ale jsem velmi zklamaný, tajně jsem doufal v pódium. Ale díky výsledkům týmu jsem pozitivní. Těším se do Kanady. Trať by nám měla sedět a doufám v normální, klidný závod.
Ross Brawn, šéf týmu
Nico odjel velmi dobrý závod. Strategie byla dobrá, ale nenaskytly se nám žádné příležitosti. Celý závod byl o udržování odstupů a hledání oken v provozu, a to tým udělal. Nico zastavil jako první, ale tvrdší směs se zahřívala asi dvě kola a nestačilo to na to, aby Marka předjel. Michael měl na začátku kolizi, která ho zpomalila. Pak ho zastavil problém s tlakem paliva. Snažili jsme se ho vrátit do závodu, ale stálo to moc času. Musel odstoupit. Je to škoda, celý víkend byl rychlý a mohl získat užitečné body. Do Velké ceny Kanady musíme všechny problémy vyřešit.
FERRARI
Fernando Alonso, 3.
Cílem bylo dojet před Sebastianem a Lewisem, protože oni jediní se nás v šampionátu druží. Když postupujete závod od závodu, máte za cíl dojíždět před různými piloty. Teď to bude Mark. Bude to zajímavé, protože auto neustále vyvíjíme a v každém závodě jsme překvapováni.
Na startu jsem měl kontakt s Grosjeanem, takže jsem si myslel, že mám nějaké poškození, ale auto bylo v pořádku. Při první zastávce jsme předjeli Hamiltona - opět to byl perfektní čas a perfektní zastávky, takže dobrá práce týmu.
Felipe Massa, 6.
Byl to dobrý závod. Už od tréninků jsem se v autě cítil dobře. Měl jsem mnohem lepší pocit, auto se řídilo snáz než v předchozích závodech. Možná záleží na trati, možná na nastavení vozu... Musíme se na to ještě podívat, ať víme, z čeho se poučit. Mohl jsem mít i lepší výsledek, jsem ale rád i za šesté místo.
Byl to velmi náročný závod, a dokázal jsem se držet vpředu. Jen mě mrzí, že jsem nemohl odjet pár kol na volné trati, když byly pneumatiky na vrcholu. Start byl dobrý, degradace pneumatik také - u měkké směsi téměř žádná. Jezdec chce vždy maximum, takže nemohu být úplně spokojený.
I tak jsem ale rád za pár bodů. Doufám, že se věci konečně obrátily a začnu jezdit lépe. Nyní jedeme do Montrealu, kde je to o něčem jiném. Jde hlavně o maximální rychlost, ale nastavení se vlastně ani moc neliší.
Stefano Domenicali, šéf týmu
Ze všeho nejdříve chci říct, že myšlenkami jsme všichni u obětí zemětřesení v oblasti Emilia. Doufám, že jim náš dobrý víkend zvedl náladu a dovolil jim myslet i na něco jiného. Jsme s vámi, protože jsou tam naše kořeny.
Co se týče závodu, odjíždíme spokojení. Fernando znovu vede tabulku šampionátu a Felipe se vzchopil. Oba jezdci jeli skvěle od prvního do posledního kola. Jsem šťastný za Felipeho, opravdu dobrý výsledek potřeboval. Musíme být spokojení, ale rozhodně nesmíme polevit. Máme co zlepšovat, hlavně kvalifikace. Po úspěšných víkendech většinou říkám: Buď v klidu a pokračuj.
Nejrychlejší piloti Velké ceny Monaka 2012 (foto: Pirelli)
MCLAREN
Lewis Hamilton, 5.
Není to ten nejlepší výsledek, ale to už je závodění. Opravdu se mi moc nelíbilo, jak jsem se propadával dozadu, ale přesto odjíždíme s několika body. Před námi je ještě spousta závodů a musíme na to dále tlačit.
Můj start byl jeden z nejhorších, které jsem už dlouho nepředvedl. Nechápu, proč k tomu došlo, když dva kluci před námi i ti za námi měli perfektní start. Měl jsem štěstí, že jsem nebyl postižen nehodou. Absolvujeme tisíce startů, neměl by s tím být problém.
Ti, kteří drželi ukazatele u boxové uličky nad tratí, mě dvakrát nebo třikrát čísly trefili do přilby. Už jsem si říkal "kluci, tohle už je ale směšné," protože mi to stále padalo na hlavu.
Jenson Button, 16.
Když někdo dobře manévruje se svým vozem a má dobrý výjezd, pak je to velmi těžké. To už je součást závodění, žel tak frustrující, když jste o tolik rychlejší než auto před vámi. Je to jedna z těch věcí.
Začíná to špatnou kvalifikací a smůlou na startu. Byli jsme náchylnější k incidentům. Prožili jsme těžké odpoledne, ale gratulují Markovi, je to dobrý kluk a očividně to šampionát oživí. Snad brzy přijde i ten náš den.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Letošní Velká cena Monaka nepatří k těm nejtriumfálnějším v zářné historii McLarenu v Monte Carlu, i když dnes Lewis finišoval jen čtyři sekundy za Markem [Webberem]. Pravdou je, že tato drobná ztráta byla částečně dána unikátní kombinací požadavků na šetření pneumatik pilotem a okruhem, kde je předjíždění takřka nemožné.
Následkem toho mohl Mark za sebou v závěru pole, aniž by riskoval ztrátu vedení. Lewis přesto získal dobrých 10 bodů a v šampionátu ztrácí na vedení jen 13 bodů. Jenson prožil frustrující odpoledne, když se snažil si polepšit z 12. Místa na roštu, výsledkem ale bylo nedokončené 71. kolo.
Naší příští zastávko je Montreal, další bezúčelně vybudovaná závodní trať, kde je však alespoň předjíždění možné. Jenson tam loni parádně zvítězil, Lewis vyhrál skvěle o další rok dříve, takže byť jsme nic nepřidali k naší nedostižné šňůře 15 vítězství dnes odpoledne zde v Monaku, můžete si být jisti, že za dva týdny budeme mířit na hat-trick McLarenu ve Velkých cenách Kanady.
FORCE INDIA
Paul Di Resta, 7.
Je to skvělý výsledek a jsem rád, že jsem ze své startovní pozice zajel tolik. Měli jsme agresivní strategii a musím říct, že se to týmu povedlo. Tajemstvím bylo hlídání pneumatik a využívání čistého vzduchu. Auto bylo dnes mnohem lepší než včera. To mi dovolovalo tlačit, když jsem potřeboval. Naštěstí ke konci závodu nezačalo pršet moc silně, to by závod velmi ovlivnilo. Je skvělé mít oba vozy na bodech a oslavíme to.
Nico Hülkenberg, 8.
Byl to dost špinavý start. Měl jsem štěstí, že jsem se vyhnul Grosjeanovi, který byl uprostřed trati. Prvních pár kol jsem byl s Michaelem Schumacherem zaseknutý za Kimim. Trápil se na superměkké směsi, ale nebylo lehké se přes něj dostat. Bohužel jsme oba zastavili ve stejném kole, takže jsem před ním zůstal. Tam se přede mě dostal Paul. Po zbytek závodu jsem se soustředil jen na pneumatiky. Je to skvělý výsledek a všichni máme radost.
Vijay Mallya, šéf týmu
Velmi pěkná Velká Cena Monaka. Jsem rád, že vidím oba vozy Sahara Force India na bodech. Paul měl velmi dobrý závod, získal sedm pozic a body. Nico měl opačnou strategii než Paul, která také skvěle fungovala. Nyní se těšíme na Velkou cenu Kanady a doufáme v další body.
LOTUS
Kimi Räikkönen, 9.
Deváté místo bylo to nejlepší, co jsme dnes mohli dosáhnout. Nestartoval jsem ze skvělé pozice a měl jsem v průběhu závodu nějaké problémy, takže to nebyl nejjednodušší víkend, alespoň mám pár bodů. Je to lepší než nic, ale ne přesně to, co jsme chtěli.
Jeden závod nic nemění na tom, že jsme zatím všude byli hodně rychlí – i zde na počátku víkendu. Tato trať se zcela liší od všech ostatních a nemyslím si, že bychom si měli dělat příliš starosti s tím, že tento víkend nebyl nejlepší. Tak už to chodívá – někdy vám to nejde tak, jak čekáte. Nyní bychom se měli zaměřit na Kanadu kvůli lepšímu výsledku.
Romain Grosjean, nedokončil
Myslím, že jsme měli příšerný start. Potom nevím co přesně se stalo za mnou. Budu se muset nejdříve podívat na opakované záběry, ale bylo zvláštní vidět všechny, jak mě obklopují v první zatáčce. Je velkým zklamáním nedokončit něco jako můj domácí závod.
Eric Boullier, šéf týmu
Do Monaka jsme přijeli po dvou pódiích a opravdu jsme nevěděli, co na takovém jedinečném okruhu očekávat. Před kvalifikací bylo jasné, že E20 bude konkurenceschopné, ale věci se nevyvíjely tak, jak jsme plánovali.
Naše pozice na roštu neodrážejí naši skutečnou rychlost a to nás tlačilo do úzkých před zbytkem víkendu. Žel Romainův závod skončil po kontaktu s Michaelem Schumacherem předčasně a stejně jako komisaři si myslím, že se jednalo o závodní incident.
U Kimiho jsme věděli, že boj o pódium bude více než obtížnější. Pak začalo být zřejmé, že se s našimi pneumatikami při poklesu teplot trápíme. Zkrátka neměly přilnavost a svou pozici jsme mohli pouze bránit.
Nakonec jsme získali jen dva body, což je zklamání, ale protože je pole tak vyrovnané, moc jsme neztratili. Máme v šampionátu konstruktérů stejný počet bodů jako Ferrari, zatímco Kimi za Fernandem Alonsem v šampionátu pilotů zaostává o 25 bodů.
Stále se může stát cokoliv a šampionát je široce otevřený. Nyní se těšíme na Montreal, první trať v sezóně pro nízký přítlak, E20 by tam mělo být silné. Nakonec bych rád pogratuloval týmu k veškeré jeho tvrdé práci během víkendu. Náš 500. závod nebyl z těch nejlepších, ale doufám, že ten 501. jím bude.
WILLIAMS
Bruno Senna, 10.
Jsem šťastný, že máme bod z tak těsného závodu. Zasloužili jsme si víc a mohlo to být i lepší, ale prostě to nevyšlo. Je dobré být mezi nejlepšími deseti, ale mám hořko-sladké pocity. Nyní se připravujeme na Kanadu a hodně se tam těším. Věřím, že se nám tam bude dařit, takže se těším.
Pastor Maldonado, nedokončil
Byl to pro mě složitý víkend. Jsem zklamaný, protože jsem očekával víc. Měl jsem skvělou strategii, ale v zatáčce číslo 6 jsem měl před sebou spoustu aut, probrzdil jsem, zablokoval kola a už se nešlo vyhnout zdi. Těšíme se na další závod. Máme dobré auto a v Kanadě to bude něco úplně jiného.
Mark Gillan, hlavní provozní inženýr
Jsme šťastní za získaný bod od Bruna, ale zároveň frustrovaní kvůli tomu, že jsme měli na víc. Pastor narazil do Pedra de la Rosy, který tvrdě brzdil kvůli nehodě před ním. Bruno jel dobře, celou dobu tlačil na Räikkönena, ale dopředu se dostat nemohl. Doufejme, že v Montrealu se nám bude dařit lépe.
SAUBER
Sergio Pérez, 11.
Byli jsme velmi rychlí, ale z mé pozice na roštu se těžko předjíždělo a posouvalo dopředu. Po penalizaci se mi podařilo získat několik pozic, závod jsme však prohráli už včera. Očekávali jsme a doufali v silnější déšť během závodu. Nic moc se nestalo a nakonec to byl celkem normální závod. Byla to škoda, ale v příštích závodech, bychom opět mohli být nahoře, protože máme velmi dobrou rychlost.
Kamuj Kobajaši, nedokončil
Měl jsem skvělý start a bojoval jsem se Sebastianem Vettelem, takže jsem mohl být hned za ním. Romain šel nejprve na vnitřní stranu, ale pak se najednou vrátil na vnějšek. Snažil jsem se mu vyhnout, ale on nebrzdil, trefil mě do zadních kol a poškodil mé zavěšení. Možná kdyby měl dva kola a ne čtyři, byl bych v pořádku. Pokračovat bylo příliš nebezpečné.
Peter Sauber, majitel týmu
Sergio nezajel jen nejrychlejší kolo, ale po dlouhou dobu byl v závodě vůbec nejrychlejším jezdcem na trati. To jasně ukazuje, co jsme mohli dosáhnout, pokud by se vše vyvíjelo správně. Nyní je na týmu, aby příležitosti proměnil v úspěch.
TORO ROSSO
Jean-Eric Vergne, 12.
Po startu si mnoho vozů přede mnou zkrátilo první zatáčku a objevil jsem se tak za Marusií, což mě stálo spoustu času. Byl jsem na strategii s jednou zastávkou, snažil jsem se dostat mimo provoz a tak jsem stavěli brzo. Od té doby jsme měl velmi dobré tempo a co mě činí velmi šťastným, dostali jsme se až na sedmé místo.
Jezdil jsem rychle a konzistentně. Ale když zbývalo okolo 14-ti kol do konce, byly moje pneumatiky kompletně odepsané a zajel jsem pro přechodné, ale déšť nebyl dostatečně silný. Je opravdu škoda kol ztracených v provozu a na začátku, protože bez nich bychom mohli být dnes pohodlně na bodech.
Těším se do Kanady, protože je to trať, kterou mám já osobně rád, i když jsem zde ještě nebyl a jsem opravdu hladoví po dobrém výsledku.
Daniel Ricciardo, nedokončil
Můj start byl dobrý a vyhnul jsem se incidentu přede mnou, díky čemu jsem se posunul vpřed. Měl jsem před sebou Di Restu, který byl na jiné strategii a měkkých pneumatikách. Na mém voze byly super-měkké. Měli jsme dobré tempo a snažil jsem se zaútočit, ale nepodařilo se mi to.
Pokoušel jsem se zůstat na tratit tak dlouho, jak jen to bylo možné, ale začal jsem ztrácet tempo a musel do boxů pro měkké pneumatiky doufaje že vydrží do konce závodu. Vyjel jsem do volného prostoru a dostal se do rytmu, ale skončil jsem ve vláčku za Kovalainenem a Buttonem. Pokoušel jsem se předjet McLaren, ale nebylo to snadné.
Pak jsem zasáhl obrubník v zatáčce patnáct. Necítil jsem nic, ale o kolo později se zdálo řízení velmi volné, takže jsem zajel do boxů, protože by nebylo bezpečné pokračovat. Navzdory tomu všemu, jsem si jízdu čistě z jezdeckého hlediska až do odstoupení užíval.
Franz Tost, šéf týmu
Hustší déšť, který přišel když Mark Webber slavil vítězství na pódiu, přišel až příliš pozdě na to, aby udržel Jean-Erica na bodech. Protože se na začátku ocitl vzadu, po manévrech některých v první zatáčce, zastavoval velice brzy pro měkké pneumatiky. Bohužel to bylo bylo tak brzy, že když začalo ke konci mrholit, nebyly v nejlepším stavu. Zastavil tedy pro přechodné pneumatiky, ale déšť přišel pozdě a neumožnil mu bojovat o desáté místo.
Déšť nebo jeho nedostatek, ovlivnil také strategii Daniela. Nechali jsme ho dlouho na superměkkých pneumatikách v domnění, že přijde déšť. Jeho tempo ale opadlo a když se vracel z boxů, ocitl se až za skupinkou jezdců, co zastavovali dříve. V závěru odstoupil po nárazu na obrubník, protože se zdálo, že poškodil řízení.
CATERHAM
Heikki Kovalainen, 13.
Pro tým to byl opravdu skvělý závod. Přiblížili jsme se desátému místu a byl to nejlepší výsledek letošní sezony. Byl bych na tom ještě lépe, ale přišel déšť, a to ve velmi nevhodnou chvíli. Kdyby bylo opravdu mokro a všichni zajeli do boxů, tak bych dvanácté místo udržel. Pršelo ale jen lehce, vychladly mi brzdy a nemohl jsem už být tak rychlý.
I tak je to ale pro tým velmi dobrý den. Je skvělé, vrátit se do garáže a vidět všechny v dobré náladě. Tento typ tratě nám vždy dává šanci. Bojoval jsem s Jensonem a dlouho ho držel za sebou, tlačil jsem. Z auta můžeme dostat ještě mnohem víc, takže se máme ještě na co těšit a budeme tvrdě pracovat, abychom toho dosáhli.
Vitalij Petrov, nedokončil
Povedl se mi start, předjel jsem pár soupeřů, ale pak mě v nájezdu do první zatáčky trefil jeden Sauber. Cítil jsem, že něco není v pořádku, chvíli jel, a ve třetím kole jsem musel do boxů pro nové přední křídlo.
Potom jsem tlačil, jak to jen šlo, ale najednou mi vůz hlásil nízký stav baterie. V 16. kole mi inženýr řekl, ať zajedu do boxů a to byl konec. Je to opravdu škoda, po startu jsem byl na dobrém místě. Mohl jsem dojet na dobré pozici, ale takový už je motoristický sport.
Mark Smith, technický ředitel
Velmi vzrušující závod, který ukázal, jak postupujeme vpřed. Bylo špatné vidět Vitalije odstupovat ze závodu. Kdyby ho netrefil Sauber, jel by stejně jako Heikki. Navíc, měli jsme spoustu strategických možností. Přišel ale i problém s elektronikou.
Heikki začal na super-měkké sadě, dobře se o ni staral a vydržel na ní dlouho. Bojoval s Jensonem, držel ho před sebou a mechanici pro něj v boxech taky udělali maximum. S deštěm přišlo i ochlazení Heikkiho brzd. Auto bylo složitější na ovládnutí, ale kdyby ho netrefil Pérez, určitě by svou pozici udržel. Všichni vědí, jak umí jezdit. Jsem za něj i za celý tým potěšen. V tomto tempu chceme pokračovat i v Kanadě.
MARUSSIA
Timo Glock, 14.
Trochu zklamání z konce závodu, který tak dobře začal. Na začátku jsme měli docela dobrou rychlost a prvních deset kol jsem se byl schopný Jensona držet. Měli jsme dobré tempo možná po celou dobu až na poslední čtvrtinu, kdy se mi zlomila koncová deska na přením křídle. Nevíme úplně jistě proč, ale možný za to mohl kontakt s Pérezem dříve během závodu. Budeme se na to muset podívat, co to způsobilo.
Celkově jsme se svým výkonem spokojeni, ale je zklamáním držet desáté místo a vrátit se zpět. O tom je závodění a my musíme doufat. Nyní se soustředíme na Kanadu a doufáme ve více štěstí.
Charles Pic, nedokončil
Nebyl to pro mě skvělý závod, ale abych byl upřímný z mé strany nebyl dobrý celý víkend. Drželi jsme se nějaké předpovědi, která se však nevyplnila a my jsme toho nebyli schopni využít. Naše rychlost byla lepší v závodě než po zbytek víkendu, ale nakonec jsem musel zastavit kvůli problémům s elektronikou. Po dobrém začátku v předešlých pěti závodech jsem trochu zklamaný, ale doufáme, že to v Kanadě bude lepší.
John Booth, šéf týmu
Byl to pro nás neuspokojivý závod, vzhledem k tomu jak se vyvíjel. Naneštěstí, přestože měl Kovalainen problémy s předním křídlem, byl kvůli našim problémům schopen si svoje místo udržet, což znamená, že se posunuli na desáté místo v šampionátu.
Nicméně když se podíváme na pozitiva, závodní tempo našich jezdců bylo dobré a Timo měl dobře našlápnuto, aby dojel ve stejném kole jako vítěz. Proto bylo velmi frustrující, když přišel o pravý přední kus křídla v části u bazénu. Musíme ještě zjistit jak se to stalo, ale pravděpodobně se už dříve někde oslabilo.
Charles naneštěstí musel odstoupit po problému s elektronikou, kvůli kterému se mu zastavil motor. Vzali jsme tuhle lekci a ponaučíme se z ní, abychom se byli schopni lépe připravit na další závod.
HRT
Narain Karthikeyan, 15.
Byl to těžký závod, protože jsme byli velmi omezeni našimi pneumatikami. Snažili jsme se udržovat konstantní rychlost, vyvarovat se problémům a dokončit závod. Věděli jsme, že pokud to zvládneme, budeme finišovat na dobré pozici. Patnácté místo je dobrým výsledkem a dobrým způsobem, jak překonat zklamání z Barcelony.
Nyní potřebuji pracovat na tom, abych dal v kvalifikaci dohromady dobré kolo, což je v této sezóně mou slabinou. Snad se mi podaří udržet zdejší tempo i v příštím závodě v Kanadě a budu dělat dále pokrok.
Pedro de la Rosa, nedokončil
Byla to hrozná škoda, je mi líto týmu, protože jsme včera odvedli dobrou práci a dnes jsme startovali ze zajímavé pozice. Myslím, že jsme mohli dosáhnout dobrého výsledku. Strategie jedné zastávky nejdříve s měkkými a pak se super-měkkými byla dobrá, jen se podívejte, co dokázal Vettel, takže byla škoda, že jsme ujeli jen něco přes 300 metrů.
Nebyla to má chyba či chyba týmu, ale jiného pilota, tyto věci se však v závodech stávají. Jednou se to může přihodit i mně. Smutné je, že se to stalo přesně zde po veškeré té dobré práci, kterou jsme odvedli, a poté, co jsem se na dojezd do cíle v Monaku na dobré pozici tak těšil. Odjíždím odsud trochu smutný, protože bychom sice bod nezískali, ale alespoň dobrý výsledek ano.
Luis Pérez-Sala, šéf týmu
Dnes mám smíšené pocity. Pedra zezadu na počátku vyřadili, což byla opravdu škoda, Narain však na druhou stranu dokončil velmi dobrý závod a získal 15. pozici, což je v této sezóně zatím naším nejlepším výsledkem.
Tento závod je vždy složitý a vzhledem k předpovědi počasí jsme startovali se strategii pro mokrý závod. Nakonec nepršelo a to nás stálo několik pozic. Jsme však spokojeni, protože jsme do cíle závodu dojeli aspoň s jedním vozem, pouze s dvoukolovou ztrátou za vítězem, což je pro nás zde v Monaku pozitivní.