Agathangelou z F1 odešel na konci roku 2007, kdy pracoval v Red Bullu, kde působil ještě pod hlavičkou Jaguaru. Do královské disciplíny motosportu se vrátil v roce 2010, kdy začal vypomáhat HRT. Pak přešel do Marussie, odkud nyní putuje do Maranella.
Ferrari, které podává na dráze neuspokojivé výkony, chce posílit svou technickou strukturu, které velí Pat Fry. Odborníky nabírá na různé oblasti, v nichž se potřebuje zlepšit.
"Největší rozdíl dělá aerodynamika. Máme několik problémů, které se snažíme vyřešit. Aktuálně se snažíme prozkoumat a zrevidovat metodologie, které využíváme v celém procesu až po oddělení návrhu. Snažíme se dostat více z různých částí, potřebujeme, aby díly byly trvanlivější," popisoval Fry rozsáhlé změny v týmu na sklonku minulého týdne (více zde).
"Práce tedy probíhají v továrně naprosto všude, od základních fundamentálních metodologií až po snahy o vylepšení vozu," dodal současný technický ředitel Scuderie.
Ferrari zatím za svým cílem získat titul mistra světa silně zaostává (foto: Scuderia Ferrari)