"Již nějakou dobu to zkoumáme. Myslím, že to je případ, kdy musíte brát v potaz výkonnost našeho vozu," popisuje technický ředitel Ferrari.
"Auto od auta se to bude lišit. Ve vývojové křivce se pohybujete výše obzvlášť tehdy, pokud jste tento systém měli na mysli již při vývoji a vůz postavili kolem něho," poukazuje na výhodu Mercedesu a náročné nasazení do již vyvinutého vozu. Týmy mohou letos auta měnit i během sezóny, musely by však znovu projít procesem homologace.
"Nejedná se jen o jeho nasazení k našim současným aerodynamickým vlastnostem, je to pak o dalším zvyšování jeho výkonnosti, takže očekávám zvážení dvou věcí: budeme hned vědět - nebo ihned víme - jaký je jeho přínos v čase na kolo a můžeme tedy vyhodnotit náklady na výkonnost a potřebné úsilí."
Felipe Massa v Číně (foto: Scuderia Ferrari)
"A pak se také musíme podívat na celkový potenciál tohoto zařízení. Zkoumáme to už měsíc či dva. Nyní je jasné, že na tom můžeme s jistotou alespoň začít pracovat a vše řádně zvážit," dodává Fry.