Současné rozpočty vrcholných týmů jsou plněny z převážné většiny právě tabákovými giganty, ale tomu bude za necelé tři roky konec. Jak se stáje s výrazným snížením příjmů vyrovnají? Jejich obavy snižuje fakt, že tato skutečnost postihne všechny a ne jen některé.
U BAR o této situaci samozřejmě vědí a cíleně se na ni připravují. Jak říká šéf stáje David Richards, nezbývá než najít alternativní zdroje. Brit prohlásil, že poslední úspěchy Jensona Buttona v Malajsii a Bahrajnu dodaly týmu energii a víru v postupné zlepšování a ve vítězství v závodě Grand Prix.
A nejde jen o tuto záležitost. U britsko amerického týmu, zdá se, obavy z odchodu BAT, generálního sponzora propagujícího cigarety Lucky Strike, nemají. „Lidé z marketingu jsou Jensonovi vděční tak, jako nikdo jiný,“ prohlásil David Richards s tím, že jen v tomto okamžiku projednávají tři a nebo čtyři významné sponzorské smlouvy.
Foto: Archiv
BAR se připravuje na zlom
Na přelomu let 2006 a 2007 skončí tabáková reklama na monopostech F1. Co bude dál?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul