Snímky unikly z časopisu, který někteří čtenáři obdrželi již dnes. Tým poté zveřejnil jednu fotografii také na svém Twitteru.
Monopost se vyznačuje ne příliš vzhledným nosem posazeným kvůli pravidlům níže: ta nově říkají, že jeho výška nesmí v daném místě přesahovat 550 mm. Nos je také mnohem plytčí. Design CT01 je agresivnější, bočnice jsou po vzoru Red Bullu velmi úzké, upraven je i ochranný oblouk se zmenšeným vstupním otvorem, který byl loni u T128 rozdělený.
Kryt motoru se vzadu k převodovce zužuje, v bočnicích není patrný žádný chladící otvor. Koncovky výfuků jsou kryté kapotáží, proto se těžko odhaduje jejich úhel i směr, kterým z nich budou proudit horké plyny. Caterham vzadu pochopitelně zůstal u zavěšení typu pull-rod, vpředu u push-rodu.
Vůz, který bude letos závodit s převodovkou a hydraulikou Red Bullu a s motorem a KERSem od Renaultu, na fotkách obsahuje přední křídlo, které se velmi podobá tomu loňskému. Na tom zadním není patrný DRS mechanismu, je tedy možné, že bude ukryt v bočnicích, jako tomu bylo loni v případě Mercedesu.
Nový vůz bude na trati debutovat 7. února v Jerezu.
Snímek uniklý z časopisu F1 Racing
Záď vozu (z časopisu F1 Racing)
(foto: Caterham F1)
Další fotografie včetně rozhovoru s Mikem Gascoynem přineseme zítra.