„Když jsem se podíval poprvé na nákres dráhy, nemyslel jsem si, že by to bylo něco zvláštního. Byla to chyba. Okruh vypadá moc pěkně, až na velké množství pomalých zatáček. Ale jak je v F1 málo předjíždění, je okruh zřejmě navržen tak, aby dal více příležitostí k výměně pozic,“ říká německý pilot stáje Jordan Grand Prix.
Zaujalo ho klesání v části okruhu zvané Esses, ale vše bude údajně záležet na tom, až si sedne v pátek do vozu. „Ačkoliv není povrch tak zaprášený, jak jsem čekal, divné je, že není nikde tráva. Také únikové zóny z asfaltu a množství betonu kolem nedávají příliš přirozených orientačních bodů,“ vypočítává nedostatky Nick Heidfeld.
Sám údajně vedle dráhy upřednostňuje kačírek, neboť ten případnou chybu tvrdě trestá, ale z bezpečnostního hlediska jsou široké únikové zóny dostačující.
Nick věří, že se mu v Bahrajnu konečně podaří projet pod šachovnicovým praporkem a že si udrží výkonnost, kterou předvedl v Malajsii.
Foto: Archiv
Nick Heidfeld změnil názor
Kdo čeká, že už mu došla v Jordanu trpělivost, mýlí se. Nick si opravil mínění o okruhu Sakhir.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul