„Když jsem se podíval poprvé na nákres dráhy, nemyslel jsem si, že by to bylo něco zvláštního. Byla to chyba. Okruh vypadá moc pěkně, až na velké množství pomalých zatáček. Ale jak je v F1 málo předjíždění, je okruh zřejmě navržen tak, aby dal více příležitostí k výměně pozic,“ říká německý pilot stáje Jordan Grand Prix.
Zaujalo ho klesání v části okruhu zvané Esses, ale vše bude údajně záležet na tom, až si sedne v pátek do vozu. „Ačkoliv není povrch tak zaprášený, jak jsem čekal, divné je, že není nikde tráva. Také únikové zóny z asfaltu a množství betonu kolem nedávají příliš přirozených orientačních bodů,“ vypočítává nedostatky Nick Heidfeld.
Sám údajně vedle dráhy upřednostňuje kačírek, neboť ten případnou chybu tvrdě trestá, ale z bezpečnostního hlediska jsou široké únikové zóny dostačující.
Nick věří, že se mu v Bahrajnu konečně podaří projet pod šachovnicovým praporkem a že si udrží výkonnost, kterou předvedl v Malajsii.
Foto: Archiv
Nick Heidfeld změnil názor
Kdo čeká, že už mu došla v Jordanu trpělivost, mýlí se. Nick si opravil mínění o okruhu Sakhir.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Taylor Swift pořádně dopálila zpěvačku Pink!
-
Shakira je z toho venku! Soud zrušil vyšetřování!
-
Princ William nepřinesl štěstí svému oblíbenému klubu!
-
Den matek se v Česku slaví už 101 let! Kde se ale vzal?
-
Den matek se v Česku slaví už 101 let! Kde se ale vzal?
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body