Po nich volal hned po závodě v Malajsii Ross Brawn, technický ředitel Ferrari. Příčinou byly výměny motorů u Sata a Alonsa, kteří po vlastních chybách startovali z konce startovního roštu a posun o 10 míst zpět za výměnu motoru jim tak problémy nečinil.
Marmorini říká, že podle něj nemá omezení počtu motorů na jediný jeden na celý závodní víkend vliv na snížení atraktivity Formule 1, jak se poslední dobou ozývá jak z padocku, tak i mimo něj. Dodává však, že jsou v předpisech, týkajících se tohoto problému, velké nejasnosti.
„Dle mého musí být v této věci učiněna jasná opatření,“ vzkazuje Mezinárodní automobilové federaci Marmorini a připojuje se tak doslova k Ross Brawnovi.
Šéf motorárny také odmítl, že by připravovali různé motory pro odlišné typy okruhů, ale připustil, že jednou z možností, jak zlepšit stávající a velmi dobře hodnocený motor RVX-04, je snížení jeho hmotnosti.
Potvrdil také, že práce na motoru RVX-05 jsou již v plném proudu, ale v letošní sezoně ho stáj při Grand Prix již nepoužije. Na zkušební stolici by se měl objevit až v červenci a s testem na dynamu se počítá v září.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Toyota se přidává na stranu Ferrari
Luca Marmorini, šéf přes motory, souhlasí s potřebou úpravy pravidel.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu