Po nich volal hned po závodě v Malajsii Ross Brawn, technický ředitel Ferrari. Příčinou byly výměny motorů u Sata a Alonsa, kteří po vlastních chybách startovali z konce startovního roštu a posun o 10 míst zpět za výměnu motoru jim tak problémy nečinil.
Marmorini říká, že podle něj nemá omezení počtu motorů na jediný jeden na celý závodní víkend vliv na snížení atraktivity Formule 1, jak se poslední dobou ozývá jak z padocku, tak i mimo něj. Dodává však, že jsou v předpisech, týkajících se tohoto problému, velké nejasnosti.
„Dle mého musí být v této věci učiněna jasná opatření,“ vzkazuje Mezinárodní automobilové federaci Marmorini a připojuje se tak doslova k Ross Brawnovi.
Šéf motorárny také odmítl, že by připravovali různé motory pro odlišné typy okruhů, ale připustil, že jednou z možností, jak zlepšit stávající a velmi dobře hodnocený motor RVX-04, je snížení jeho hmotnosti.
Potvrdil také, že práce na motoru RVX-05 jsou již v plném proudu, ale v letošní sezoně ho stáj při Grand Prix již nepoužije. Na zkušební stolici by se měl objevit až v červenci a s testem na dynamu se počítá v září.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Toyota se přidává na stranu Ferrari
Luca Marmorini, šéf přes motory, souhlasí s potřebou úpravy pravidel.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton