Od výrobce energetického nápoje z plechovky k vlastníkovi dvou stáji v F1, z tohož jedné mistrovské, navíc za velmi krátkou dobu. Takový je příběh Dietricha Mateschitze. Konec projektu F1 je navíc v nedohlednu, protože Mateschitz odmítl spekulace, že by hodlal v blízké budoucnosti projekt F1 ukončit (a to jak projekt Red Bull Racingu tak i Scuderie Toro Rosso).
Přitom mladší bratr úřadujících mistrů světa, Toro Rosso, je s prodejem neustále spojován. "Ne," rezolutně odmítl Mateschitz prodej. "I když nějakého partnera bych nevylučoval, ale pouze pokud by se jednalo o partnera." Naposledy se mluvilo o tom, že by měla mít o koupi Scuderie Toro Rosso zájem jistá petrolejářská společnost z Abu Dhabi.
V otázce sponzorů je zatím situace stejná, RBR nastupuje i nadále bez nějakého velkého sponzora. Podle Mateschitze je těžké sponzora najít: "Je těžké někoho najít, je to díky velmi silné pozici značky Red Bull na trhu." Loga Red Bullu jsou na RBR7 opravdu velká, což může potenciální sponzory odrazovat.
Red Bull má na svých vozech momentálně 13 sponzorů - mimo jiné i Total nebo Infinity - jenže ti přispívají do týmového rozpočtu pouze ve výši 24,5 %. "Výnos z investic se odráží na tržním podílu. To se odvíjí od aktuální výkonnosti a výsledků." Zatímco spousta lidí hořekuje nad vysokými náklady ve Formuli 1, nehraje F1 v celkovém maketingovém obraze Mateschitze až tak velkou položku: "Celkové náklady na marketing značky Red Bull jsou desitinásobně vyšší než náklady vynaložené v F1."