Di Resta v Singapuru zazářil, když využil zlepšené výkonnosti vozu a odvážné strategie a dojel šestý za Lewisem Hamiltonem. Společně s osmým místem, které vybojoval s druhým vozem Adrian Sutil, se dostali na dostřel 22 bodů za Renault, který okupuje v šampionátu konstruktérů pátou příčku.
Zatímco Renault v prvních sedmi závodech získal 60 bodů, v posledních sedmi šla jeho výkonnost prudce dolů, což doložil zisk pouhých 10 bodů. Mohlo by se Force Indii podařit jej překonat?
"Bude to těžký úkol, ale budeme-li vycházet z tohoto víkendu, nikoliv nemožný. Pokud bychom vycházely z Monzy, pak ne, ale zde [po Singapuru] ano," říká Di Resta.
"Spa by pro nás bylo taky dobré, pokud bychom neudělali chybu v kvalifikaci, zde jsme však bodovali s oběma vozy a utekli Sauberu. Je to klíčové pro náš šampionát a snad se nám podaří udržet formu, kterou máme, a Renault by so mohl ještě víc trápit. Rozhodně s nimi můžeme až do konce roku bojovat," troufá si mladý pilot Force Indie.
Force Indii se v Singapuru dařilo: Di Resta dojel šestý, Sutil osmý
(foto: Force India)
Jeho důvěra pramení z nových vývojových dílů, které nasadili v Singapuru na vůz VJM04 a které fungovaly velmi dobře: "Netušili jsme, jak na tom v závodě budeme s výkonností. Přijeli jsme zde s novým balíkem a věcmi, které měly vylepšit naši závodní rychlost, což se také stalo."
"Budou nám více vyhovovat ve zbývajících závodech na okruzích vyžadujících vysoký přítlak, upravy cílené na opotřebení pneumatik také pomohly. Jsme tedy dost optimističtí, že to udržíme, a na základě tohoto výsledku se dále posuneme ve smyslu vylepšené výkonnosti. Bralo se to tak, že se jedná o naše poslední novinky, ale nikdy neříkejte nikdy," dodává Di Resta.