Jak byste shrnul výkonnost FW33 v Singapuru?
Mark Gillan: Celkově tým o víkendu odvedl dobrou práci. Cílem tohoto závodu bylo v první řadě maximalizovat naši současnou výkonnost a bojovat o to, abychom se dostali mezi nejlepších deset, což se žel nepovedlo ani s jedním vozem. Za druhé nám šlo o to, abychom lépe porozuměli balíku FW33, abychom mohli pokračovat v nasazování vývojových dílů ve zbývajících závodech.
Tým na okruh Marina Bay přivezl různá vylepšení. Jak fungovala?
MG: Na okruh jsme přivezli rozsáhlou sadu novinek včetně úprav předního křídla, podlahy, zadního křídla, chlazení a palivové buňky. Většina dílů fungovala dobře ty, které jsme na vůz v sobotu nenasadili, budou dále upraveny a znovu testovány.
Opotřebení pneumatiky dělalo před závodem starosti všem týmům. Bylo to oprávněné?
MG: Opotřebení pneumatik nebylo až takový problém, spíše velký rozdíl v časech mezi měkkou a super-měkkou směsí, a navíc otázka, jak si povede měkká směs při dlouhých jízdách.
Rubens odjel v závodě 31 kol na jedné sadě měkkých pneumatik. Co vás k tomu vedlo?
MG: V momentě, kdy jsme byli mimo body, jsme se rozhodli rozdělit strategie tak, že jsme nechali Rubense jezdit až do konce na jedné sadě měkkých pneumatik, zatímco Pastor zastavil pro další sadu. Rubens odvedl skvělou práci při obraně svého 10. místa proti Massovi, žel výkonnost pneumatik v posledních několika kolech prudce poklesla a Massa se před něho šest kol před koncem dostal.
Pastor Maldonado před Rubensem Barrichellem ve Velké ceně Singapuru
(foto: AT&T Williams)
Safety-car vyjel v 30. kole. Jak to ovlivnilo Pastorův a Rubensův závod?
MG: Se safety-carem to vyšlo, oba piloti získali pozice.
Na řadě je Velká cena Japonska. Očekáváte, že FW33 bude v Suzuce konkurenceschopný?
MG: Naším cílem je být v Suzuce konkurenceschopnějšími než v Singapuru, jakožto tým ale musíme vykonat spoustu práce, abychom závodili na úrovni, na jaké bychom chtěli. V současnosti tvrdě pracujeme na řešení klíčových problémů s ovladatelností FW33.