"Ve výzkumu se zabýváme novými směsmi, které by mohly vylepšit časy na kolo až o 1,2 sekundy, a to te je až příliš. Snažíme se o to, aby se maximální zrychlení pohybovalo kolem 0,6 - 0,8 sec na kolo. Kvůli tomu jsme navrhli novou zadní pneumatiku," poukazuje Hembery na nový, hranatější typ, který budou týmům v příští sezóně dodávat (viz tento článek).
"Budeme mít také novou pneumatiku do deště, ale změny nebudou zvnějšku opravdu viditelné. Rovněž přemýšlíme o změně barevného označení pneumatik s ohledem na lepší viditelnost," pokračuje sportovní ředitel Pirelli.
Se současnou výkonností svých produktů je Hembery spokojený, byť na počátku sezóny měl jisté obavy: "Na začátku roku se zdálo, že budeme mít v závodě deset zastávek [na auto], ale daří se nám to se dvěma či třemi, což perfektně odpovídá tomu, co mělo Pirelli dle požadavků poskytnout."
Paul Hembery (foto: Pirelli)