Po první fázi změn, kdy během roku od Williamsu odejdou Sam Michael a šéf aerodynamiky, Jon Tomlinson, teď tým podepsal s Jasonem Somervillem (nový šéf aerodynamiky) a Markem Gillanem (nový hlavní operační inženýr).
Somervill se do F1 dostal právě přes Williams, kde pomáhal se stavbou aut, která dokázala vyhrávat závody, konkrétně se jednalo o vozy FW23, FW24 a FW25. V roce 2003 přestoupil k Toyotě. Když japonská značka v F1 zkončila, tak přestoupil k Renaultu. Teď (15. srpna) by se měl opět připojit k Williamsu.
Gillanova kariéra v F1 začala u McLarenu v roce 1998, kde se zabýval dynamikou aut, pak byl v roce 2001 povýšen na hlavního operačního aerodynamika v roce 2001. V roce 2002 přestoupil k Jaguaru a zůstal zde až do roku 2005, kdy byla stáj převzata společností Red Bull. Poté pracoval na jedné vysoké škole a zároveň pro Toyotu. K Williamsu se připojí 1. října.
Šéf Williamsu, Frank Williams, k tomu řekl: "Williams se těší na přivítání Jasona a Marka v týmu. Přináší talent, zkušenosti a dobré týmové dovednosti. Teď již cítíme, že společně s Mikem Coughlanem (další nově příchozí inženýr do Williamsu), Jasonem a Markem můžeme zformovat správné technické vedení, abychom tým posunuli dopředu v rámci našeho návratu na čelo startovního roštu."