Fry byl po loňském přestupu z McLarenu překvapen tím, jak některé věci chodí v italském týmu. Jakmile získal jeho důvěru, došlo na radikální změny v personální struktuře, které mají pomoci přicházet s vlastními nápady. Úpravy zahrnují také přijetí metod, které používá ve svém modelu McLaren.
"Je to zajímavé pozorovat, jak tyto dva hlavní F1 týmy pracují. Ferrari se hodně liší od McLarenu, obzvlášť po stránce vývoje aerodynamiky. V dubnu jsme změnili způsob organizace oddělení, abychom lidem dali více času na přemýšlení," přiznává Fry pro Autosport slabinu Scuderie - nedostatek inovací.
Fernando Alonso v Kanadě (foto: Scuderia Ferrari)
"Hlavnímu návrháři Nicolasovi Tombazisovi jsme dali větší prostor pro vedení té skupiny inženýrů, což se vyplácí," dodává nový technický ředitel Ferrari, které se po slabším vstupu do sezóny postupně zlepšuje. V Monaku dojel Alonso druhý těsně za Vettelem a v kanadské kvalifikaci také skončil hned za ním - před svými největšími rivaly z McLarenu. Z nadějně rozjetého závodu však musel po kolizi odstoupit.