Podle nepotvrzených zdrojů disponoval Coulthard pouze 17 000 otáčkami za minutu u svého Mercedesu. Konkurenční BMW podle sdělení Mario Theissena běžel s 19 000 otáčkami.
„Na to se musíte zeptat v Ilmoru, kolik byli nuceni sundat otáček,“ odpověděl vyhýbavě jezdec, přesto však odpovědí potvrdil, že McLaren ve snaze o dosažení cíle výrazně snížil otáčky desetiválcového motoru.
„McLaren a Mercedes nejsou v tuto chvíli tam, kde by být měli,“ naráží 32letý Skot na oblast výkonu a aerodynamiky jejich kompletu MP4-19. V rozhovoru pro Autosport však David mírní slovní útok na výrobce motorů, když dodal, že je jedno, zda je na vině McLaren a nebo Mercedes, neboť podstatou je to, že monopost nemá dostatečnou výkonnost.
Vždy loajální a jako gentleman se chovající Coulthard se přidal na stranu kritiků nového pravidla jediného motoru na celý závodní víkend. „Jako pilot chcete závodit vždy, když jste na trati a diváci chtějí vidět auta a závody a předjíždění. To je to, co je na F1 láká,“ viní nové pravidlo z toho, že díky němu musí jezdci šetřit motory v průběhu celého víkendu až pro samotnou Grand Prix.
Foto: McLaren Mercedes
Coulthard skrytě viní Mercedes
Jezdec McLarenu měl po Kimiho problémech v Austrálii výrazně omezeny otáčky motoru.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul