Podle nepotvrzených zdrojů disponoval Coulthard pouze 17 000 otáčkami za minutu u svého Mercedesu. Konkurenční BMW podle sdělení Mario Theissena běžel s 19 000 otáčkami.
„Na to se musíte zeptat v Ilmoru, kolik byli nuceni sundat otáček,“ odpověděl vyhýbavě jezdec, přesto však odpovědí potvrdil, že McLaren ve snaze o dosažení cíle výrazně snížil otáčky desetiválcového motoru.
„McLaren a Mercedes nejsou v tuto chvíli tam, kde by být měli,“ naráží 32letý Skot na oblast výkonu a aerodynamiky jejich kompletu MP4-19. V rozhovoru pro Autosport však David mírní slovní útok na výrobce motorů, když dodal, že je jedno, zda je na vině McLaren a nebo Mercedes, neboť podstatou je to, že monopost nemá dostatečnou výkonnost.
Vždy loajální a jako gentleman se chovající Coulthard se přidal na stranu kritiků nového pravidla jediného motoru na celý závodní víkend. „Jako pilot chcete závodit vždy, když jste na trati a diváci chtějí vidět auta a závody a předjíždění. To je to, co je na F1 láká,“ viní nové pravidlo z toho, že díky němu musí jezdci šetřit motory v průběhu celého víkendu až pro samotnou Grand Prix.
Foto: McLaren Mercedes
Coulthard skrytě viní Mercedes
Jezdec McLarenu měl po Kimiho problémech v Austrálii výrazně omezeny otáčky motoru.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vážná nehoda v Praze. Porsche najelo na chodník a srazilo ženu s kočárkem
-
Na princeznu Kate se ptali lidé prince Williama. Co následník trůnu odpověděl?
-
Agáta Hanychová: Po letech zase prvomájová pusa s Dopitou!
-
Karel Gott (†80) by byl hrdý: Dcera Charlotte je plnoletá! Kam zase zmizela?
-
Medvěd na Slovensku napadl houbaře. Útoků stále přibývá
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg