Brazilec jezdil mimo bodované pozice a po problémech s převodovkou musel nakonec odstoupit ze závodu, během něhož se na tvrdých pneumatikách trápil.
"Jakmile jsem nasadil tvrdé pneumatiky, bylo téměř nemožné řídit auto. Skončilo to tím, že jsme ztratil všechna místa, která jsem [do té doby] získal, pak jsem dostal smyk a několik kol před koncem jsem musel vůz odstavit mimo trať, protože jsem nemohl řadit.
Fernando [Alonso] se mezitím dostal z pozice lídra závodu do pozice jezdce, který byl během 40 kol předjet o kolo, což je neuvěřitelná situace," stěžuje si Massa.
Pouze Red Bullu a McLarenu se podle něj podařilo tvrdší směs pneumatik dostatečně zahřát: "Řekl bych, že ve Španělsku to vypadalo tak, že jedině Red Bull s McLarenem byli schopni řádně využít tvrdé pneumatiky."
Tohle nešlo v Barceloně moc dohromady: Ferrari a tvrdá směs pneumatik Pirelli
(© foto: Scuderia Ferrari)
Brazilský pilot věří, že nadcházející závody v Monaku, Kanadě a ve Valencii budou Ferrari mnohem více vyhovovat, protože Pirelli tvrdou směs doveze znovu až v polovině července do Silverstone (alokace pneumatik pro nadcházející závody - viz zde).
"Počínaje volným tréninkem tento čtvrtek v Monaku začínáme sérii tří velkých cen s měkkou a superměkkou směsí Pirelli, což by nám mělo více vyhovovat. Určitě budou sedět charakteristice našeho vozu, což je pozitivním faktorem," věří Massa.