Včetně cesty do Austrálie a následně Malajsie, Bahrajnu a návratu k prvnímu závodu na starém kontinentě v Imole, musí cirkus F1 cestovat 30 000 kilometrů.
Pro bezchybný přesun a dostatek všeho potřebného při co nejnižších nákladech a objemu je potřeba precizního plánování. Tým BMW Williams čítá při závodním víkendu 100 osob. 70 je z Williamsu, 20 z BMW a 10 lidí se stará o zásobování a nákupy.
Tým přepravuje 30 tun materiálu, což zahrnuje mimo jiné minimálně tři podvozky a 6 motorů, náhradní díly, strojní vybavení včetně zařízení pro vedení stáje na boxové zídce. Kromě toho 16 osobních počítačů, 26 laptopů a 100 vysílaček, včetně setů s mikrofonem a sluchátky, aby byl každý člověk k zastižení, a to v kterémkoliv okamžiku. Také je potřeba ještě 500 metrů datových kabelů a 300 metrů kabelů elektrických.
Kromě přesunu mezi závody a sídlem stáje je nutno vzít v úvahu i prakticky neustále probíhající testy...
Foto: BMW Williams
Víte, co vše je potřeba převážet?
První tři závody sezony se konají mimo Evropu a zajistit veškeré přesuny je gigantický úkol.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Soukup, Hanychová a vyřizování dluhů! Může za to Dopita, říká miliardář
-
Rekordní Madonna v Brazílii: Show popové hvězdy viděly statisíce lidí!
-
Boston Bruins pokazili sen českých fanoušků! Pastrňák zatím na domácí MS nepřijede
-
Středeční počasí: Jak bude na Den vítězství?
-
Audrey Hepburnová (†63): Filmová legenda by dnes měla 95. narozeniny!
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty
-
SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel