Včetně cesty do Austrálie a následně Malajsie, Bahrajnu a návratu k prvnímu závodu na starém kontinentě v Imole, musí cirkus F1 cestovat 30 000 kilometrů.
Pro bezchybný přesun a dostatek všeho potřebného při co nejnižších nákladech a objemu je potřeba precizního plánování. Tým BMW Williams čítá při závodním víkendu 100 osob. 70 je z Williamsu, 20 z BMW a 10 lidí se stará o zásobování a nákupy.
Tým přepravuje 30 tun materiálu, což zahrnuje mimo jiné minimálně tři podvozky a 6 motorů, náhradní díly, strojní vybavení včetně zařízení pro vedení stáje na boxové zídce. Kromě toho 16 osobních počítačů, 26 laptopů a 100 vysílaček, včetně setů s mikrofonem a sluchátky, aby byl každý člověk k zastižení, a to v kterémkoliv okamžiku. Také je potřeba ještě 500 metrů datových kabelů a 300 metrů kabelů elektrických.
Kromě přesunu mezi závody a sídlem stáje je nutno vzít v úvahu i prakticky neustále probíhající testy...
Foto: BMW Williams
Víte, co vše je potřeba převážet?
První tři závody sezony se konají mimo Evropu a zajistit veškeré přesuny je gigantický úkol.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton