Čtyřicetiletý Michael již má na stole několik nabídek. Ve kterém týmu ho uvidíme příští rok, to zatím neprozradil. Potvrdil ale, že určitě zůstane ve Formuli 1.
Blíže nespecifikoval, jakou roli by přijal. Je ale nepravděpodobné, že by se u Ferrari či Mercedesu objevil na pozici technického ředitele, jelikož tyto týmy jsou spokojeni s těmi svými současnými - Aldem Costou, resp. Bobem Bellem.
Williams letos zaujal se svou radikální zadní částí, která obsahuje velmi nízko položenou převodovku s diferenciálem i originálně řešeným zavěšením. Od roku 2013 se podstatně změní předpisy nejen pro motory, ale i pro aerodynamiku vozu. Michael by proto díky svým zkušenostem mohl být vysoce ceněným zbožím. S autem pro rok 2012 nikomu nepomůže, protože v den jeho odchodu z Williamsu - 31. 12. 2011 - budou již téměř hotovy.
Technický ředitel Williamsu Sam Michael při prezentaci nového vozu - Williamsu FW33
(© Foto: Williams F1)
O jeho služby se údajně zajímá také Force India (bývalý Jordan), pro kterou Michael již v letech 1994 - 2001 pracoval.