"Je to jako se vším, čím víc to používáte, tím snadnější to pro vás je," říká Heidfeld na adresu nastavitelných zadních křídel. "Stále ještě pracujeme na ideálních pozicích spínače systému, což by mělo být hotovo už v Turecku. Všechno jde zatím dobře, i když nejsem zrovna velký fanoušek systému DRS, protože nemám rád věci, které se snaží uměle zlepšit závody."
Heidfeld je tak úplným opakem Nica Rosberga, podle kterého jsou nastavitelná zadní křídla "pravděpodobně nejlepším nápadem v historii tohoto sportu."
I pneumatiky však mají na předjíždění velký podíl. "Ano, největší rozdíl je opravdu v pneumatikách," potvrzuje Heidfeld. "S aktivovaným zadním přítlačným křídlem může být předjíždění stále obtížné, pokud vůz před vámi jede na stejných pneumatikách. S tím se ale počítalo. Pokud však máte čerstvější pneumatiky, tak je předjíždění jednodušší. Myslím, že jsme dosud viděli mnohem více předjíždění než v minulosti."