V prvním tréninku zničil po výjezdu mimo trať v zatáčce č. 10 přední křídlo, další potřeboval i ve druhém po smyku v zatáčce č. 13. Němec připustil, že se zkrátka příliš snažil.
"Byla to jezdecká chyba. Dvakrát jsem vyjel, to se může stát - zkrátka jsem se dostal za limit. Měl jsem dobrou náladu, dokud jsem nenarazil do bariéry z pneumatik. Už nějaký ten pátek jezdím, ale nevzpomínám si, že bych boural dvakrát za den, takže to nebyl dobrý začátek," říká Heidfeld.
"Bylo to jen má chyba. To se žel může stát. Myslím, že hodně lidí také vyjelo mimo a dostalo smyk. Žel jsem zničil dvě křídla. Poukazuje to na fakt, že to dnes nebylo jednoduché, ale to nemyslím jako výmluvu. Zkrátka jsem to podělal," přiznává dočasný pilot Renaultu.
Tým mu musel proto nasadit zpět staré křídlo, protože k dispozici měl pouze jedno nové: "Bylo jen jedno, takže již po první havárii jsem se musel vrátit k předchozí specifikaci předního křídla, tým měl k dispozici pouze jediné."
Jak je spokojený s výkonností monopostu R31? "Měl jsem z něj po prvním tréninku docela dobrý pocit, ujel jsem dvě měřená kola a skončil pátý, žel ve druhém tréninku to už tak dobře nevypadalo. Ujel jsem o něco více kol a skončil osmý. Měli jsme ztrátu na vozy před námi, byl bych rád, kdyby byla menší.
Jsem přesvědčený, že podáme lepší výkon, protože jsem vyjel po nehodě a snažil jsem se jezdit o něco pomaleji v prvních dvou či třech zatáčkách, ale ostatní by vám také řekli, že jejich kolo nebylo perfektní. Bude to lepší, uvidíme zítra."