Prohlášení týmů po Velké ceně Malajsie

Vettel, Sebastian | foto: Red Bull Racing

Jak hodnotí závod v Malajsii jeho hlavní aktéři společně s dalšími významnými představiteli týmu?

Red Bull

Sebastian Vettel, 1.
Myslím, že bychom dnes měli hlavně být spokojeni, užít si to a snažit se udržet to i v dalších závodech. Dva závody, dva ze dvou, perfektní. Lépe to už ani nejde, ale čeká nás dlouhá cesta, spousta bodů, které musíme získat, takže se musíme držet nohama při zemi. Vypadá to dobře, a pokud by tohle měla být odměna, pak není problém pracovat ještě usilovněji. Zítra začne Čína, uvidíme, jak si tam povedeme.

Samozřejmě, že ne vše šlo podle plánu. KERS pak naskočil, ale během závodu vynechával, musíme na tom zapracovat. Dnes bychom bez něj na startu byli v jiné pozici. Dal nám to, co jsme potřebovali. Měli jsme drobný problém, tak jsme ho vypnuli a pak znovu naskočil.

Poté, co jsme zde přijeli a jak jsme se dokázali se vším vypořádat, na sebe můžeme být hrdi a nesmíme přestat na to tlačit. Viděli jsme, jak je to těsné, mnohem těsnější než v Austrálii. Musíme tedy zachovat chladné hlavy. Nedělám si starosti, kluci vědí, že pouze to tudy vede cesta vpřed. Dnes se můžeme všichni radovat a pak být také velmi hrdí.

Mark Webber, 4.
Byl to dnes těžký závod. Nebylo to dobré už hned na startu a pak nám selhal KERS, takže jsem byl po prvním kole mimo hru. Během první tří či čtyř kol jsem se snažil ostatní předjíždět, ale na rovinkách mi to vraceli, bez KERSu to bylo těžké jim ujet. Nicméně díky dobré strategie jsem se dostal znovu do hry a získal alespoň několik bodů. Dnes to nebyl náš den a jsem zklamaný z toho, že jsem to nedotáhl na pódium. Bylo to těsné, ale ne dostatečně. Ale to přijde, nyní míříme do Šanghaje.

Christian Horner, šéf týmu
Myslím si, že Sebastian byl dnes nejlepší ze všech, zejména svým klidem ve voze a tím, jak kontroloval celý závod, staral se o své pneumatiky a celkově dělal vše, co bylo nutné. Měli jsme možnost buď tří, nebo čtyřzastávkových srategií, on se rozhodl, byla to od něj tedy dnes opravdu vyspělé.

Je už zkušený. Zapomínáme, že mu je teprve 23 let, sotva si může půjčit auto v půjčovně. Odjel svou šedesátouněco velkou cenu a učí se, získává další zkušenosti a neustále se zlepšuje. Také Mark se v závodě skvěle vzchopil.

 

McLaren

Jenson Button, 2.
Dnešní závod mohl lidi zmást, nebylo jednoduché sledovat, kdo byl kolikrát v boxech, kdo je na tom jak s pneumatikami. Po mé poslední zastávce auto ožilo, měl jsem větší přítlak než předtím. Tým mě potom musel trochu krotit, říkali mi, abych hlavně dával pozor na pneumatiky. I když už jsem se na Sebastiana nedotáhl, tak je skvělé být druhý. Už se těším do Číny, protože jsme opět udělali velký pokrok, doufám, že se příští týden ještě víc přiblížímě Red Bullu.

Lewis Hamilton, 8.
Během závodu mi odešly pneumatiky. Zastavili jsme moc brzo, pak jsme museli stavět opět dříve, po celou dobu jsme zajížděli do boxů dříve než kdokoliv jiný a na konci mé pneumatiky byly hotové. Je to jeden z těch dní, kdy to prostě musíte vstřebat a jít dále.

Myslím, že to je závodění. Startoval jsem ze druhého místa a dělal jsem všechno možné, abych se udržel… nemám k tomu opravdu moc co dodat.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson dnes jel vskutku excelentní závod, tlačil na to, když to bylo třeba, čímž ušetřil pneumatiky – výsledkem je velmi zasloužené druhé místo. Lewis prožil těžké odpoledne, jeho frustrace začaly v úplně první zatáčce úvodního kola, když se před něj nečekaně dostal Nick ze šestého místa na roštu. Lewis se pak maximálně snažil získat místo zpět, což se mu několikrát téměř povedlo, tím ale narušil proces šetření pneumatik.

Ale to je závodění, pro Lewise to byl jeden z těch smolnějších dní. Dnes jsme například sedmkrát zastavili, šestkrát to bylo pod čtyři sekundy, jednou kolem šesti – ta pomalejší zastávka byla opět u Lewise. Nemohli jsme mu dnes dát na druhý stint měkčí sadu pneumatik, protože byly poškozené při včerejší kvalifikaci. Ke konci se na tvrdších pneumatikách trápil, a ačkoliv ta další zastávka nevypadala jako nejlepší volba, on si o ní říkal a pravdou je, že to byla zřejmě ta nejbezpečnější věc. Náhlé odcházení pneumatik byl dnes problém pro všechny, v těchto situacích určitě musíte poslouchat svého pilota.

Přesto je 22 mistrovských bodů slušný příděl – dává nám to něco, na čem můžeme stavět, až za několik dní dorazíme do Šanghaje. Tým odvedl během posledních několika týdnů fantastickou práci – ještě jednou: skvělá práce, kluci – a dokážeme-li si udržet to tempo, určitě budeme moci s Red Bully příští víkend bojovat.

 

Renault

Nick Heidfeld, 3.
Start byl fantastický a byla to dobrá zábava. V Austrálii jsem získal na startu mnoho pozic, ale neočekával jsem, že to bude stejné při startu z šestého místa. Docela jsem si věřil na souboj se Sebastianem, který mě pozoroval v zrcátkách. Poté jsem už jen udělal to nejlepší co jsem mohl, ale Sebastian byl o trochu rychlejší.

V prvním stintu spadlo pár kapek a zavolal jsem do boxů, že potřebuji vyměnit sjeté pneumatiky. Oni mi ale odpověděli, že mám zůstat na trati, jelikož nechtějí zastávku navíc. Později jsme měli dobré tempo a to zejména na tvrdé sadě pneumatik. Pak přiletěl Mark a musel jsem se bránit, ale jeho pneumatiky se začaly rychle opotřebovávat. Moje první pódium pro Lotus Renault je velkým krokem vpřed.

Vitalij Petrov, nedokončil
Předně jsem rád za tým, protože jsme získali další pódium, tohle můžeme považovat za skvělý start do sezóny. Tým podal výborný výkon v neobvyklém závodě. Já jsem udělal drobnou chybu, která však neměla mít takové následky. Vyjel jsem ze široka, auto skočilo přes obrubník a tvrdě dopadlo na zem. Oba vozy dnes měly bodovat, dobrou zprávou je ale to, že v této sezóně máme očividně rychlost potřebnou pro boj na čele.

James Allison, technický ředitel
Mysleli jsme, že nás dnes bude čekat smršť zastávek v boxech, což se také potvrdilo. Tým předvedl fantastický výkon. Pódium jsme získali trochu se štěstím, ale i bez Alonsova incidentu by to byla plně zasloužená čtvrtá příčka.

Dnešní výsledek je fantastický pro celý tým zde na trati i doma v továrně. Posbírali jsme se po ne příliš povedeném začátku víkendu, oba mít oba vozy v závodě tak rychlé, to bylo skvělé. Naše konkurenceschopnost během víkendu je čím dále lepší. Před Čínou nás čeká spousta práce, auta dnes jela dobře a to nás může těšit.

 

Ferrari

Felipe Massa, 5.
Rozhodně musíme vylepšit auto, je však také pravdou, že naše závodní rychlost se velmi liší od té kvalifikační. To je pozitivní, ale uvědomujeme si, že pozice na startu je velmi důležitá, proto se v tomto ohledu musíme posunout kupředu. K mému závodu – je škoda, že jsem ztratil cenné vteřiny během mé první zastávky, nebýt toho, mohl bych se probojovat na pódium. Na měkčí směsi byla má rychlost velmi dobré, na tvrdší už méně, proto se Webberovi, který měl o jednu zastávku navíc, podařilo přede mne dostat.

Fernando Alonso, 6.
Se závodem jsem spokojený, ne s výsledkem, protože nakonec jsme byli konkurenceschopní, mohli jsme bojovat kolo na kolo o umístění na bedně. To je motivací před následujícím závodem v Číně.

Neměli jsme štěstí – pokud by mi nastavitelné zadní křídlo celou dobu, snadno bych se na rovince před Hamiltona dostal, místo toho jsme museli tvrdě bojovat. Dobře se bránil a žel jsme se dotkli: mě to zničilo křídlo a musel jsem zajet k jeho výměně do boxů, čímž jsem přišel o možnost bojovat o pódium. Tyto věci se stávají: dnes se mi nedařilo, příště budu mít více štěstí.

Zde se zdálo, že je auto k pneumatikám opravdu šetrné, díky tomu jsem mohl s ostatními bojovat. S balíkem, který dnes máme, nemůžeme bojovat o vítězství, ale to se doufám brzy změní. Jsme si vědomi, že v Šanghaji můžeme očekávat další obtížný víkend. Budeme mít něco nového, ale nevím, jaký díky tomu uděláme pokrok. Všichni vědí, že momentálně nám nezbývá nic jiného, než skřípat zubama, což děláme. Stále je však před námi v šampionátu dlouhá cesta, nesmíme nic nechávat náhodě.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Tento výsledek nás nemůže těšit, protože dnes jsme konečně měli příležitost poskočit na pódium. Draze jsme zaplatili za dva incidenty – jeden souvisel se spolehlivostí (závada na zadním nastavitelném křídle Fernandova vozu) a druhý zastávky v boxech (problém v levé přední části během první Felipeho zastávky). Je to škoda, protože závodní rychlost vozu 150 °Italia se zdá být mnohem vyšší než ta kvalifikační, jak jsme to viděli už v Melbourne.

Dnes byl opět jeden z pilotů, Vettel, nezadržitelný. Měli jsme ale na to bojovat se všemi ostatními. Felipe a Fernando odjeli oba skvělé závody. Je na nás, abychom jim dali lepší auto. Nacházíme se v situaci, kdy musíme být perfektní, abychom maximalizovali náš potenciál vzhledem k tomu, že v oblasti výkonnosti ztrácíme. To se nám nepodařilo a musíme udělat vše, co jen bude v našich silách, aby se to neopakovalo.

Zároveň musíme podstatně zrychlit tempo vývoje vozu, abychom dohnali to, co na nejlepší ztrácíme. Pokusíme se o to; co nejdříve provedeme analýzu aerodynamiky vozu a co nejdříve představíme nové věci, snad už příští závod v Číně.

Sauber

Kamuj Kobajaši, 7.
Měl jsem dobrý vůz, tým odvedl skvělou práci a především jsem rád, že jsem zde mohl získat naše první body. Strategie na dvě zastávky byla trochu riskantní, ale myslím, že zafungovala docela dobře. Na neobvyklé strategii je obtížné především to, že v závodě narážíte na vozy s rozdílným tempem. Měl jsem nějaké pěkné a spravedlivé souboje s Markem Webberem a Michaelem Schumacherem, které jsem si moc užil.

Sergio Pérez, nedokončil
Něco vylétlo z vozu Sebastiena Buemiho, který byl zrovna přede mnou a zasáhlo to podlahu mého vozu. Aktivoval se hasící systém a odpojila se elektronika. Byla škoda, že jsem nemohl dokončit závod, jelikož auto se chovalo opravdu dobře. Mohli jsme zastavit o něco dříve pro čerstvé pneumatiky, ale očekávali jsem silný déšť.

Moniša Kaltenbornová, výkonná ředitelka
Pro náš tým to byl velmi dobrý víkend a co je ještě důležitější, tak potvrdil naši formu z prvního závodu sezóny. Ukázalo se, že máme velký potenciál a že jsme konkurenceschopní. Oba jezdci odvedli dobrou práci a Sergio měl do té události dobrý závod. Kamuj jel samozřejmě skvěle a podařilo se mu to zvládnout jen na dvě zastávky. Jsme velmi rádi a doufáme, že si tuto formu udržíme.

 

Mercedes

Michael Schumacher, 9.
Měl jsem přímočarý závod s trochu vzrušením ke konci, ale předtím to bylo jako horská dráha. Start byl docela dobrý a potom to bylo hlavně o starání se o pneumatiky. Nemohli jsme dnes čekat více než dva body a celkově musíme zapracovat na naší závodní rychlosti, která není taková, jakou bychom chtěli. Jsme si všichni vědomi, že jsme více než připraveni tvrdě a nezbytně pracovat na pokroku dopředu. Po jednom kolem můžeme být na dobré úrovni, kde auto pracuje dobře, ale poktřebujeme pokračovat v práci na našem výkonu.

Nico Rosberg, 12.
Dnes to nebyl závod pro mě a celkově to byl těžký víkend. Měl jsem špatný start a ztratil jsem několik pozic, které mi velmi ztížily postup na body.
Naše závodní rychlost nebylo dostatečně dobrá a bylo náročné na to více šlapat, takže jsme se bohužel nemohli předvést tak, jak jsme chtěli. Když se podíváme na má kvalifikační kola, můžeme vidět malý pokrok oproti Melbourne, takže musíme dál tvrdě pracovat a vymyslet další zlepšení.

Ross Brawn, šéf týmu
Tým a jezdci odvedli skvělou práci, ale dnes jsme zjevně nebyli dostatečně rychlí. Měli jsme pár stintů příliš dlouhých, protože jsme čekali, jak se vyvine počasí a jestli nám to nepřinese nějakou příležitost. Bylo to naše rozhodnutí a když déšť nepřicházel zaplatili jsem za to jednou nebo dvěma pozicemi. Celkově byl dnes tým silný a měli jsem dobré zastávky. Také vozy byly v těchto náročných podmínkách spolehlivé. Budeme pokračovat v práci. Už se těším na to, že budeme mít více konkurenceschopný vůz a budeme tam, kde chceme být.

 

Force India

Paul di Resta, 10.
Musím říct, že mám z výsledku docela radost. Tým zvolil skvělou strategii. Škoda, že jsem v závěru nepodržel Michaela Schumachera za sebou, ale měl čerstvější pneumatiky, asi to nešlo. V dobrém na mě zapůsobil i systém DRS, snad se takto ukáže i v Číně. Jelikož jsme bojovali o pozice s vozy, které jsou rychlejší než my, tak byl tento závod pro nás skvělý.

Adrian Sutil, 11.
Prvních pár kol nepatřilo mezi to nejlepší ze závodu, přišel jsem o část předního křídla po kontaktu s Barrichellovou pneumatikou. Původně jsme chtěli jet na dvě zastávky, ale stavěli jsme třikrát, poprvé jsem jel pro měkkou sadu, pak pro tvrdou a nakonec zase pro měkkou. Vydržely docela dlouho, to je dobré. Mohli jsme být i lepší, ale i tak tým odvedl skvělou práci a já jim za to děkuji.

Vijay Mallya, šéf týmu
Dobrý závod, jsme spokojeni. Celý tým odvedl skvělou práci, neměli to lehké, ale vše zvládli na výbornou. Povedla se i volba strategie, Paul díky tomu přivezl další bod. Škoda že se to nepovedlo i Adrianovi, bohužel mu uškodila brzká zastávka po kolizi s Barrichellem. Jinak jsem ale na tým velice hrdý a těším se do Číny.

 

Toro Rosso

Sebastien Buemi, 13.
Dobře jsem odstartoval, podařilo se mi předjet Rosberga a byl jsem blízko Kobajašimu a  Schumacherovi. Ale při mích prvním zastávkách jsem měl pocit, jako by omezovač rychlosti nebyl aktivován. Okamžitě jsem ho stiskl znovu, což ho deaktivovalo a já jsem za to obdržel penalizaci desíti sekund v boxech. Bylo to trochu kruté, protože obvykle se za tento přestupek udílí pouze průjezd boxovou uličkou, který stojí mnohem méně času.

Pak jsem do toho dal všechno, abychom si odvezli alespoň nějakou odměnu za naši práci, porazili Force India a přinejmenším skončili jako devátí. Pneumatiky jsem měnil pouze dvakrát a je pravda, že v posledních kolech to bylo z důvodu degradace docela náročné.

Jaime Alguersuari , 14.
Potřebuji tento závod analyzovat s inženýry, protože abych byl upřímný, tak nedokážu pochopit, co se během závodu dělo. Byli jsme pomalí a degradace pneumatik byla vysoká, dokonce vyšší než v pátek. Snažil jsem se odstranit drolení na předních pneumatikách, ale výkon se ztrácel s každým kolem. Na druhou stranu jsem měl dobrý start a získal několik pozic. Ale brzy jsem zjistil, že nemůžu držet krok s kluky vpředu. Vzhledem k těmto obtížím, považuji dokončení závodu za úspěch a domnívám se, že jsem odvedl to nejlepší, co jsem dnes mohl.

Franz Tost, šéf týmu
Oběma pilotům se docela povedl start, Alguersuari byl po prvním kole 11, hned před Buemim. V osmém kole Sébastien předjel Jaimeho, v této fázi závodu měl velmi dobrou rychlost a blížil se k soupeřům před sebou. Povolali jsme ho k první zastávce, ale jeho omezovač rychlosti byl vypnutý, kvůli tomu překročil rychlost a dostal trest 10 vteřin stop-go. Jeho závod tím byl poškozený – nebýt toho, mohl by bojovat o osmé místo.

Jaimeho trápila degradace zadních pneumatik a podle mě by mu pomohlo, kdybychom mu nasadili tří zastávkovou strategii místo dvou. Naštěstí naši nejbližší soupeři v šampionátu dnes nezískali mnoho bodů, takže jsme stále v celkem dobré pozici v hodnocení týmů. Uprostřed pole to však je momentálně velmi těsné, což znamená, že musíme odvádět lepší práci – počínaje Šanghají za několik dní.

 

Lotus

Heikki Kovalainen, 15.
Dnes odpoledne to byl celkem vydařený závod. Vyvážení fungovalo dobře na obou typech pneumatik a myslím si jsme dobře vystihli i strategii zastávek v boxech – bylo to ve správný okamžik, neměli jsme dneska žádné problémy. Myslím si, že můžeme být spokojení, hlavně po obtížném pátku, dokázali jsme navázat na výsledky ze zimní přípravy, což nám dává naději do budoucna, že vývoj vozu směřuje kupředu. Čín a nám umožní otestovat chování vozu v chladnějších podmínkách. To znamená, že cílem je udržet si i tam stejnou výkonnost a pokračovat v pokroku.

Jarno Trulli, nedokončil
Bohužel problém se spojkou ukončil mé působení v dnešním závodě dříve, než jsem si představoval, je to docela smůla zvláště v našem domácím závodě. Měl jsem celkem obtížný začátek, pak jsem po prvním pit stopu zablokoval přední kola. Předjel jsem Tima [Glocka] a pak to vzdala spojka, je to opravdová škoda, jak jsem mohl vidět vůz začíná být konkurenceschopný.

Tony Fernandes, šéf týmu
Myslím, že mohu oficiálně prohlásit, že dnes jsme byli součástí závodu. Je opravdová škoda, že Jarno nedojel do cíle, chtěl jsem mít oba vozy v cíli domácího závodu, Heikki zajel fantastický závod a bylo naprosto vzrušující vidět, že dokáže tlačit na Toro Rosso v závěrečných kolech – pokud by se jelo ještě o pár kol více, mohli jsme jedno z nich i předjet. Jsem nadšen tím, že jsme dokázali držet krok s  vozy, které byly v kvalifikaci mnohem rychlejší, takže jsem z 15 místem spokojený. Na to jak obtížný okruh to byl, chtěl bych poděkovat celému týmu za jejich práci.

 

Virgin

Timo Glock, 16.
Podařilo se mi dobře odstartovat a před první zatáčkou jsem předjel Trulliho Lotus, vše šlo dobře, ale dlouho jsem nebyl schopny sovou pozici hájit, znovu mě předjel. Auto fungovalo dobře a my se soustředili na pneumatiky, což nám umožnilo zajet strategii dvou pit stopů. Můj inženýr odvedl skvělou práci a hodně mi usnadnil mou jízdu. Také mechanici při zastávkách v boxech pracovali bezchybně, což mi pomohlo se dostat zpátky před Trulliho. Krom kroků, které potřebujeme ke zlepšení naší výkonnosti, funguje vše dobře, takže se těšíme na náš nový vývojový balíček pro Evropu, který budeme mít po závodě v Číně.

Jerome D'Ambrosio, nedokončil
Jsem docela spokojený se závěrem tohoto víkendu…nebudu vzpomínat na to, že jsem musel odstoupit 15 kol pře cílem, ale mým cílem bylo se zlepšit z pohledu závodu v Melbourne, v sobotu se nám dařilo lépe -  v závodě více méně také. Byl jsem schopný držet dobrý rytmus, především ve druhém a třetím stintu. Takže musím říct, že jsem docela spokojený. Ale to je pouze začátek a nezbývá než pokračovat v započaté práci a zlepšovat se po celou dobu. Učinil jsem krok správným směrem.

John Booth, šéf týmu
Z prvního pohledu musím říci, že jsem docela zklamaný, protože se nám nepovedlo dostat oba vozy do cíle, ale obecně můžu být velmi spokojený s dobrou týmovou prací. Oba jezdci jeli dobře, pokud jde o tempo, byli jsme na tom dnes o něco lépe, ale to s čím jsem hodně spokojený, je způsob zacházení s pneumatikami, což nám umožnilo jet strategii na dvě zastávky. Jerome měl smůlu, když najel na obrubník tak nešťastně, že se mu přerušil přívod paliva a on zastavil na trati. Je to teprve jeho druhý závod a tak jsme spokojení s jeho výkonem.

 

HRT

Vitantonio Liuzzi, nedokončil
Je škoda, že jsem závod nedokončil jen o osm posledních kol, protože naším cílem bylo vidět šachovnicový praporek. Měli jsme drobný problém s zadním křídla a byl jsem nucen zastavit. Je to škoda, protože jsem měl opravdu dobrý start, kde jsem byl schopný předjet několik vozů. V prvním kole to bylo docela zajímavé, ale nebyli jsme příliš konkurenceschopní a tak se všichni dostali zase přede mě. Byl to opravdu složitý závod, protože našemu vozu se během tří stintů dost smýkala záď. Musíme do budoucna hodně zapracovat na nastavení a rovnováze vozu. Věděli jsem, že nejsme tam, kde bychom chtěli, ale je dobré, že jsme získali nějaké informace o našem voze. Takže na tom budeme moci ještě zapracovat.

Narain Karthikeyan, nedokončil
Určitě bych rád závod dokončil a odjel více kol, ale bohužel tohle nebyl ten případ. Byly tam nějaké problémy s teplotou vody a tak jsme museli odstoupit, abychom předešli poruše motoru. Vyvážení vozu nebylo nejlepší, ale máme nějaké informace od Tonia, protože ten odjel skoro celý závod. Je to škoda, jelikož jsem se s tím snažil vypořádat, ale nezbývá nic jiného, než se soustředit na Čínu, kde chceme dokončit závod.

Colin Kolles, šéf týmu
Zastavili jsme oba vozy kvůli bezpečnosti. Narainovo auto vykazovalo velmi vysokou teplotu vody, proto jsme mu doporučili, aby zastavil. Tonio byl blízko cíle závodu a pociťoval nestabilitu na zádi. Dvakrát jsme jej povolali do boxů, abychom zkontrolovali problém, a našli jsme poškození na zadním křídle, proto jsme se kvůli bezpečnosti rozhodli zastavit.

Celkově to nebyl špatný den vzhledem k tomu, že to byl náš první řádný závod a naše první šance otestovat vůz během závodních podmínek. Neměli jsme žádné velké problémy, takže se v příštím závodu v Číně pokusíme zlepšit – doufáme, že tam dojedeme do cíle. Naše časy na kolo nebyly ve srovnání s jezdci na čele špatné. Poukazuje to na světlo na konci tunelu.

 

Williams

Rubens Barrichello, nedokončil
Vyřadil mě problém s hydraulikou. To ale nebylo vše, na začátku jsem měl defekt pneumatiky kvůli kolizi s jiným autem. Tohle nebyl ten nejlepší start sezony. Prostě nemáme dost spolehlivé auto. Tým už na tom ale usilovně pracuje a snad brzy bude naše situace lepší.

Pastor Maldonado, nedokončil
Od třetího kola na mém voze zlobilo zapalování. Pokoušel jsem se zůstat na trati co nejdéle, ale pak už to nešlo a musel jsem odstoupit. V Číně snad konečně zajedeme plnou závodní vzdálenost

Sam Michael, technický ředitel
Jako tým jsme očekávali lepší výkon. Bohužel se to nepovedlo. Rubens měl na konci prvního kola defekt pneumatiky, to mu hodně uškodilo. Poté měl problémy s hydraulikou, které dost možná souvisely s problémem z prvního kola. To bohužel Rubensův závod ukončilo. U Pastora nejspíš selhalo zapalování, ale nevíme to jistě. Do příštího závodu to musíme nějak napravit.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 10 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy