Je legální? Není legální? Tuto otázku si ohledně předního přítlačného křídla vozu RB7 pokládá mnoho lidí. Přední křídlo stáje Red Bull bylo předmětem spekulací již od minulé sezony, FIA však nikdy nezjistila nic, co by bylo proti pravidlům. S tím se ale mnozí odmítají smířit, především McLaren.
Christian Horner však taková tvrzení popírá. Na oficiální tiskové konferenci v Malajsii se pokusil vše vysvětlit. Když se ho novináři zeptali, proč na všech fotografiích křídlo vypadá, jako by bylo více u země, než je povoleno, vzal ze stolu sešit a pustil se do vysvětlování.
"Pokusím se Vám to vysvětlit. McLaren vyvinul vůz s malou světlou výškou na zadní části. Jejich přední křídlo tedy nefunguje jako to naše. Mezi naší zadní a přední částí je vysoký úhel sklonu a proto přední část vypadá, že je více u země. Je to velice jednoduchá matematika, i když to tak nevypadá. Každopádně, křídlo je v souladu s technickými předpisy FIA."
Je moc nízko nebo ne? Podle FIA i Red Bullu je vše v pořádku, někteří to ale vidí jinak
Neustálé obviňování ze strany McLarenu ovšem bere s nadhledem. "Abych byl upřímný, bereme to od nich jako kompliment. Naše přední křídlo bylo mnohokrát testováno a pokaždé kontrolou prošlo. Technická pravidla nevymyslel McLaren, vymyslela je FIA. A pravidlům, která vymyslela FIA, náš vůz odpovídá. Vůz McLarenu je především postaven úplně jinak než ten náš," ukončil Horner své vysvětlování.
Z neustálého obviňování Red Bullu si nedělá hlavu ani Sebastian Vettel, úřadující mistr světa. "Za poslední týden a půl jsem o tom křídle moc nečetl, když se ale tato obvinění objevila, musel jsem se pořádně podívat, jestli se mluví o sezoně 2010 nebo 2011. Byl jsem trochu zmatený, protože se to řešilo už v loňském roce a na nic se nepřišlo. Prostě jsme v Melbourne měli dobrý víkend. Soustředíme se hlavně na další závody."