Podle Pedra de la Rosy, kterého McLaren uvolnil pro tento test, však počasí v Turecku příliš nepřálo: "Podmínky nebyly takové, jaké bychom si přáli: propršelo dva ze tří dnů." Během první dvou se na hladkých pneumatikách nedalo vůbec jezdit, proto kroužil zejména na přechodných.
"Důležité bylo vyzkoušet ty pneumatiky v zatáčce č. 8, která je náročnější než kterákoliv jiná na okruzích letošního šampionátu," dodává Španěl. Tato zatáčka se skládá ze čtyř vrcholů a piloti ji projíždějí téměř celou na plný plyn - rychlost v ní neklesá pod 260 km/h.
Teplota trati v Istanbulu se pohybovala kolem 12 °C (ilustrační foto: Pirelli)
Pirelli již moc času k přípravě speciální směsi pro Velkou cenu Turecka nezbývá. Ta je na programu po závodě v Číně - 8. května 2011. De la Rosa se v noci přesunul do Kuala Lumpuru, poblíž kterého se o víkendu pojede Velká cena Malajsie.
Jak podle De la Rosy dopadne? "Auta, která byla dobrá v několika rychlých zatáčkách v Austrálii, budou v Malajsii ještě lepší. Ale kdo ví. Můj tým [McLaren] odvedl senzační práci v posledních týdnech."