Ta má v roce 2013 přejít na menší čtyřválcové motory, kterým budou pomáhat silnější systémy pro rekuperaci kinetické energie (KERS). Bernie Ecclestone i fanoušci se však obávají toho, že F1 přijde o přitažlivý unikátní zvuk.
"Lidé milují ten zvuk, vzrušuje je. Jsem proti, proti, proti přechodu k menším čtyřválcovým turbo formulím. Nepotřebujeme to. Pokud je to důležité, mělo by se to zavést v závodu sedanů," uvedl Ecclestone.
White s tím nesouhlasí: "Nový motor bude vydávat skvělý zvuk. Motocyklové motory také točí 12 000 otáček za min a zní skvěle."
Rozhodnutí se podle něj již nedá zvrátit, protože vývoj nových pohonných jednotek již byl započat: "Už na tom motoru pracujeme. Noví výrobci vstoupí do Formule 1 pouze při zavedení nového formátu motoru."
Renault, jehož motory v F1 využívá také Red Bull a tým Lotus, tuto změnu vítá: "Nemáme nejsilnější motor, ale existují další oblasti. Například ovladatelnost. Tvrdě jsme pracovali na přizpůsobení charakteristik motoru potřebám našich pilotů."