Prohlášení týmů po Velké ceně Austrálie

Vettel, Sebastian | foto: Scuderia Ferrari

Jak hodnotí úvodní závod sezóny, v němž si pro vítězství dojel Sebastian Vettel, jeho hlavní aktéři společně s vybranými významnými představiteli týmů?

Red Bull

Sebastian Vettel, 1.
Samozřejmě to byl dobrý závod. Ke konci se vše začalo trochu uklidňovat, Lewis už na mě tolik netlačil, takže jsme se snažili kontrolovat poslední chvíle závodu. Nemyslím si, že to byl jednoduchý závod, samozřejmě jsem mohl na čisté stopě dobře odstartovat, ale nevěděl jsem, jestli to stačí, dokud jsem neviděl, jak Lewis bojuje s Markem (Webberem).

V první části závodu jsem se snažil udržet si odstup, ale potom jsme viděli, jak rychle dojde k degradaci pneumatik. Lewis mě zachytil a oba jsme zajeli do boxů a myslím, že to bylo načasované správně, protože jsem už nemohl zajet více kol. Po zastávce jsem se musel dostat před Jensona (Buttona), což se mi povedlo okamžitě, a to bylo velmi důležité.

Jak už jsem řekl, v následující druhé části závodu jsem nevěděl, co se děje za Lewisem, jestli je pod tlakem, nebo nikoli. Později jsem byl stále pod menším tlakem, takže jsem dokázal kontrolovat situaci o něco lépe. Z celkového hlediska to byl dobrý závod. Myslím, že se z dnešního závodu máme hodně co učit a určitě potbujeme víc dalších závodů, abychom se posunuli více dopředu.

Mark Webber, 5.
Dnes jsem nebyl moc rychlý, stejně jako během kvalifikace, takže musím zjistit proč tomu tak je. Víc jsem toho dnes udělat nemohl. Klíčovým okamžikem byla zastávka, po které se přede mě dostal Fernando Alonso. Jsem docela frustrovaný, Sebastian měl skvělý víkend a mě se nepodařilo proniknout na špičku startovního pole. Měl bych být schopen dojíždět na lepších pozicích. Ale dobrá, byl to první závod. Měl jsem nějaké problémy s pneumatikami, to byl možná ten problém. Opotřebovaly se dříve než ty Sebastianovy. Už se těším do Malajsie, kde to snad bude lepší.

Christian Horner, šéf týmu
Možná vás to trochu překvapí, ale po celý víkend jsme nepoužívali KERS. Nechtěli jsme o tom nikomu říkat, ale když se podíváte na start závodu, vlastně jsme ho ani nepotřebovali. V pátek jsme s KERSem nebyli spokojeni, pokládali jsme ho tedy za potenciální problém. Adrian Newey zkrátka došel k závěru, že by nám nijak zvlášť nepomohl.

Celý tým odvedl opravdu skvělou práci. Obzvlášť pro Sebastiana to byl skvělý den a pro Red Bull to znamená dobrý start do sezony. Nezastavily nás ani nové pneumatiky. Mark Webber sice nebyl tak rychlý jako Sebastian, ale i tak jsme spokojeni. Stejně je ale trochu neobvyklé, aby mezi nimi byla taková mezera. Mark měl trochu problémy s degradací pneumatik, ale nezjistili jsme proč. Už se těším do Malajsie, kde si snad udržíme tuto výkonnost.

Cyril Dumont, Renault
Excelentní výkon Sebastiana Vettela. Je to myslím poprvé, co zajel takhle dobře VC Austrálie. I Mark si vedl dobře, ale myslím, že bude trochu zklamaný. V Malajsii na tom určitě bude lépe. Jsem potěšen tím, že mezi třemi nejlepšími figurují dvě auta s motorem Renault.

 

McLaren

Lewis Hamilton, 2.
Myslím, že na sebe můžeme být hrdí. Tým odvedl během celého víkendu skvělou práci. Ještě před dvěma týdny si nikdo nemyslel, že bychom mohli být tak vysoko, auto se hodně zlepšilo.
Ze začátku jsem se celkem držel Sebastiana ale pak mi ujel. I tak to byl ale dobrý výkon a už se těším na další závod.

Během závodu došlo k velkému poškození podlahy, nevím kdy a jak se to stalo. Potom jsem měl problémy, ztrácel jsem přítlak, ale opravdu jsem chtěl dovézt vůz až do cíle. 
Navíc se mi ještě docela dost protáčela kola, takže pak už jsem Sebastiana nemohl dohnat, ale druhé místo jsem, za velké pomoci systému KERS, udržel.

Jenson Button, 6.
Start se mi celkem povedl, i když mě překvapilo, když jsem viděl, jak okolo mě projel Petrov. Tím mě donutil jet trochu jinou stopu a díky tomu jsem se zasekl za Massou. Byl opravdu pomalý ac bylo těžké ho předjet. Neustále mě blokoval, nemohl jsem se před něj dostat. Dost mě to zdrželo.

A když jsem se ho poté v zatáčkách 11 a 12 pokusil předjet, vytlačil mě a já tu zatáčku prostě musel projet tak, jak jsem jí projel. A najednou jsem se dostal před něj a nevěděl jsem, co dělat. Tým mi řekl, abych zůstal tam, kde jsem. A pak mi oznámili, že jsem dostal penalizaci průjezd boxovou uličkou. No a potom už jsem byl hodně vzadu, což je škoda, auto rozhodně mělo na víc než na 6. místo. Ale Lewis odjel dobrý závod, i když si později poškodil podlahu. A rychlý byl samozřejmě i Red Bull, hlavně Sebastian Vettel.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Z počátku byl Lewis schopný držet krok se Sebastianem, ale ve chvíli, kdy byl poškozen podvozek, ztratil schopnost držet se mu na dohled. Přesto odjel skvělý závod a za těžkých podmínek získal druhé místo.

Jenson jel tvrdě a dobře také celou dobu, zasáhly ho ale dva kousky smůly: nejdřív se zasekl v první zatáčce, ztratil pár míst. Potom dostal trest průjezdu boxovou uličkou za předjížděcí manévr na Felipeho, přestože měl pocit, že byl donucen vyjet z tratě, když se mu předjetí dařilo. Kdyby nebylo té penalizace, stříkal by dnes šampaňským na pódiu se Sebastianem a Lewisem, ale takové je závodění.

Celkově, když si vezmete, kde jsme byli před pár týdny, musíte uznat, že odjet z Austrálie s 26 mistrovskými body je dost slušný výsledek.

Renault

Vitalij Petrov, 3.
Jsem vážně rád, že jsem mohl být na stupních vítězů. Celý víkend byl docela dobrý, ale až do závodu jsme nevěděli, jak na tom opravdu jsme. Kvalifikace se nám ale docela povedla. Potom jsme se samozřejmě soustředili na závod a musím říct, že jsem na tým hrdý. Všechno se perfektně povedlo.

Start se mi celkem povedl, zkoušel jsem předjet Alonsa a poté jsem zahlédl Jensona Buttona, tak proč bych to nezkusil také? Trochu jsem sundal nohu z brzdy a oba je předjel, což bylo fantastické.

Nick Heidfeld, 14.
Dnes to byl těžký závod. Jsem samozřejmě zklamaný z toho, že jsem nedojel na bodech, ale zkrátka to nebylo možné, zvláště poté, co do mě vrazili v prvním kole. Je to škoda, protože se mi podařil tak dobrý start – v první zatáčce jsem se posunul z 18. Na 12. Místo. Poškození auta bylo dost vážné, týkalo se hlavně kapotáže na pravé straně, bočnice a krytu motoru [ačkoliv to v televizi nebylo vidět, celá pravá bočnice byla odtržena po kontaktu v prvním kole - PH]. Takže to pro mě nebyl dobrý závod. Těším se však s týmem a Vitalijem z toho, že dnes dosáhl tak skvělého výsledku. Poukazuje to na to, že máme konkurenceschopné auto, s nímž můžeme letos tvrdě bojovat.

Eric Boullier, šéf týmu
Dnešní pódium představuje obrovskou úlevu a velkou odměnu za všechnu tu práci, kterou tým odvedl, samozřejmě jsem velmi šťastný. Ukazuje to, že rozhodnutí přistoupit k agresivnímu vývoji vozu bylo správnou volbou a že na něm můžeme stavět dál pro činění dalších pokroků.

Výkonnost Vitalije byla velmi dobrá a ukazuje, že letos můžeme dosahovat výborných výsledků. Ve skutečnosti vůbec nepochybuji o tom, že oba naši piloti mohou bojovat na čele během příštího závodu a že můžeme stavět na konkurenceschopnosti, jíž jsme tento víkend předvedli.

James Allison, technický ředitel
Mysleli jsme si, že si to rozdáme v dobrém souboji s Ferrari, a přesně k tomu došlo. V Malajsii budeme mít další aerodynamická vylepšení, která představují hodnotu několika dalších desetin. Mělo by nám to pomoci stavět na dnešním dobrém představení.

 

Ferrari

Fernando Alonso, 4.
Když se podíváte na klasifikaci, není to tak špatný výsledek. Ano, ztratili jsme na Vettela a Hamiltona, ačkoliv jsme si vedli lépe než Webber a Button. Zde v Albert Parku se zdá, že mám zamluvenou čtvrtou příčku - takto jsem dopadl již potřetí během čtyř let, co jsem zde dojel do cíle. Loni jsme sem přijeli po vítězství v Bahrajnu, takže měl stejný výsledek zcela odlišnou příchuť.

Vettel se dnes opět zdál, jako by byl z jiné planety. Ostatním jsme byli o něco blíž, ale ne tak jako v pátek, ale aspoň ne tak daleko, jako během včerejší kvalifikace. Že jsem zase skončil za Petrovem jako v Abú Zabí? To je pravda, ale je to shoda okolností a navíc jsem byl mnohem spokojenější s tím, že jsem za sebou udržel Webbera, kterého považuji za serioznějšího uchazeče o titul, než Rusa.

KERS fungoval dobře, stejně jako zadní nastavitelné křídlo, ačkoliv to předjížděcí manévry neučinilo jednoduchými. Na startu to byl trochu zmatek: dobře jsem odstartoval, pak si to ke mně namířil Buttona já jsem se musel vyhnout kolizi. Strategie byla správná a pomohla mi k zisku několika míst. Možná kdybych neskončil hned v provozu, tak bych to zkusil na dvě zastávky, ale vzhledem k okolnostem jsme učinili to nejlepší rozhodnutí.

Jsme v pozici, z níž jsme schopni vyhrát titul, ale určitě ne, pokud budeme dojíždět na třetím či čtvrtém místě. Musíme se zlepšit, víme to. Na předpovědi je stále brzy.

Felipe Massa, 9.
Na startu se věci dobře vyvinuly, podařil se mi a dobrou obranou před Buttonovými útočnými pokusy. Pak jsme se snažili zaměřit na využívání pneumatik, což se nevyplatilo a museli jsme ke konci potřetí zastavit, díky čemuž jsem ztratil několik míst. Ve druhé části mě hodně trápila degradace zadních pneumatik, nedokázal jsem držet dobrou rychlost. Nové prvky jako zadní křídlo fungovaly tak, jak měly - rozhodně jsme viděli více předjížděcích manévrů než minulý rok.

Souboj s Buttonem? Bylo to velmi těsné: když mě předjel zkrácením si zatáčky, očekával jsem, že bude penalizován. Jsem trochu zklamaný výsledkem a celkovou výkonností tento víkend. Musíme zapracovat na tom, abychom plně porozuměli tomu, co se stalo, protože jsme podle mě neukázali náš skutečný potenciál.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Nemůžeme popřít, že z Austrálie odjíždíme poněkud zklamáni. Dnes se naše výkonnost znovu nedala srovnávat s těmi nejrychlejšími, obzvlášť s jedním z Red Bullů. Nicméně se nám podařilo získat několik cenných bodů, zejména Fernandovi, který odjel skvělý závod, když se dokázal dostat z toho, co se mu přihodilo v prvním kole.

Felipe se po výborném startu musel se skutečným odhodláním bránit Buttonovým útokům, ve druhé části se ale potýkal s přehříváním zadních pneumatik více, než jsme čekali. Nyní budeme muset všechno pečlivě prostudovat, abychom zjistili, proč jsme nebyli tak konkurenceschopní, jak jsme před víkendem očekávali. Poté nato budeme muset ihned zareagovat - počínaje v příštím závodu v Malajsii.

Jedním z hlavních témat je úroveň přítlaku v přední části: musíme přijít na to,  proč se nám nepodařilo na trať přenést to, co jsme podle dat očekávali. Jedním z mála světlých bodů byla spolehlivost, obzvlášť u motoru a KERSu.

Sauber

Sergio Pérez, 7.
Nikdy na ten závod nezapomenu, to je jisté. Poté, co jsme vyměnili tvrdé pneumatiky za měkké, jsem si myslel, že bych na to musím tlačit. Pak jsem si ale uvědomil, že se s nimi jede docela dobře a že bych na nich mohl zůstat až do konce. Ztratil jsem nějaký čas za Sebastianem Vettelem, ale podařilo se mi ho předjet. Použil jsem zadní křídlo a on navíc uvolnil místo. Jsem velmi pyšný naš tým. Strategie fungovala a pneumatiky vydržely překvapivě dlouho. Chci poděkovat všem, zejména těm v Mexiku, kteří mi pomohli dostat se do Formule 1.

Kamuj Kobajaši, 8.
Jsem velmi rád, se nám podařilo získat body s oběma vozy. Měl jsem dobrý start a dostal se před Alonsa, který mě později předjel. První sadu pneumatik jsem se stále snažil zahřát. S druhou to myslím bylo dobré a taky třetí stint na tvrdé byl v pořádku. Byl jsem u toho, když  Rubens Barrichello a Nico Rosberg přede mnou havarovali, ale více vzrušení už nebylo. Je to dobrý začátek a těším se na zbytek sezóny.

Peter Sauber, šéf týmu
Nazval bych to snovým začátkem, protože tohle jsme nemohli očekávat. Došlo také na zaslouženou odměnu pro oba naše jezdce. Kamujeho osmé místo bylo výsledkem neuvěřitelné práce. Nemám vysvětlení pro to, co předvedl Sergio a jak zvládl ujet 35 kol na použité sadě měkkých pneumatik a zajíždět přitom konzistentní časy.

 

Toro Rosso

Sebastian Buemi, 10.
Desáté místo není špatné, ale po včerejším postupu do poslední části kvalifikace jsem doufal, že bych mohl být lepší. Je také škoda, že Jaime Alguersuari v prvním kole trochu boural a musel do boxů. Ke konci závodu mě ještě předjel Massa, s tím se ale nedalo nic dělat, byl prostě rychlejší. Ale celkově jsem spokojen, mohu říct, že oproti loňsku se Toro Rosso zlepšilo. Teď musíme udržet tohle tempo a vůz vylepšovat. Uvidíme, jak dobří budeme v Malajsii.

Jaime Alguersuari, 13.
Měl jsem dobrý start, posunul jsem se asi na 11. místo. Potom si v druhé zatáčce Michael Schumacher trochu zkrátil trať, byl velice blízko, výsledkem bylo, že jsme se srazili. Nedalo se tomu zabránit, už jsem byl v zatáčce. Pak jsem musel jet do boxů, což překazilo moje šance na lepší umístění. Ale i tak auto pracovalo velmi dobře, těším se do Malajsie, kde bych chtěl být lepší.

Franz Tost, šéf týmu
Pro Toro Rosso to byl dobrý závod. To, že jsme získali bod, dokazuje, že jsme během zimy hodně pracovali na zlepšení. Buemi měl dobrý start a po celý závod odváděl velmi dobrou práci. Bohužel, kvůli kolizi se Schumacherem nemohl stejně dobře jet také Alguersuari, ale i tak to byl dobrý závod. Rád bych pogratuloval Pirelli, protože i pneumatiky odvedly dobrou práci. A gratulaci si zaslouží i Sebastian Vettel, díky kterému Red Bull pokračuje tam, kde loni skončil. Nyní nás čeká příprava na Malajsii, kde bychom chtěli být ještě lepší.

 

Force India

Adrian Sutil, 11.
V celku to nebyl špatný závod. Startovat z 16. místa není jednoduché. Start sám o sobě byl dobrý, jako vždy bylo v první zatáčce hodně aut, ale dokázal jsem během prvního kola získat pár míst. Měli jsme dobrou výkonnost na trati, nakonec to byl dobrý první závod sezony. Je škoda, že jsme těsně za top desítkou, ale doufáme, že se zlepšíme a v Malajsii budeme na bodech.

Paul Di Resta, 12.
Docela dobře jsme odstartovali a zabojoval jsem si s Kobajašim, ale to pomohlo jednomu z jezdců Toro Rosso, který se dostal přede mě. Naše rychlost byla dnes o trochu menší, ale doufáme, že do Malajsie pochopíme proč tomu tak bylo a až přijdou další vylepšení, tak se zlepšíme. Byli jsme s Adrianem na jiných strategiích a museli jsme šetřit palivo až do konce závodu, proto se mezi námi zvětšila mezera. Pojedu do Malajsie s pokusem odvést lepší práci, než tomu bylo dnes, ale přesto jsem relativně šťastný.

Otmar Szafnauer, provozní ředitel
Bylo skvělé vidět oba vozy Force India, jak zajíždějí konzistentní závod.
Samozřejmě je smutné skončit mimo body, ale musíme sledovat pozitiva a poučit se z tohoto víkendu. Paul zajel úžasný první závod, stará se o pneumatiky a ukazuje nám, že se pohodlně přizpůsobil na přechod do F1.

Adrian se dokázal posunout o pět míst dopředu a odvedl dobrý výkon. A co více, týmové výsledky dnes prokázaly naši spolehlivost. Na čem teď musíme pracovat, je závodní rychlost, abychom byli schopni hnát se za body.

 

Lotus

Jarno Trulli, 15.
Bylo to opravdu příjemné projet cílem závodu a ukázat, že auto má nějakou tu rychlost přes jisté problémy, které jsme museli o tomto víkendu řešit. Nyní máme spoustu užitečných dat, která nám pomohou pohnout se v Malajsii a v Číně dopředu. Myslím si, že jakmile překonáme tyto dětské nemoci, předvedeme, že jsme učinili pokrok, jenž jsme pro tento rok zamýšleli.

Heikki Kovalainen, nedokončil
Do mého odstoupení jsem byl velmi potěšen svou výkonností. Měl jsem dobrý start a pak jsem se držel Alguersuariho a Péreze do té doby, než jsem kvůli úniku vody musel odstoupit ze závodu.
Myslím, že to byl pro nás trochu obtížný víkend, možná těžší, než jsme čekali, potřebujeme před Malajsii zapracovat na spolehlivosti. Jsme připraveni na tvrdou práci, abychom se mohli posunout kupředu. Stále jsme v raných dnech týmu Lotus, takže zabereme a budeme se snažit podat lepší výkon v našem domácím závodu v Malajsii.

Mike Gascoyne, technický ředitel
Po dost náročném víkendu mě potěšila závodní výkonnost Jarna i Heikkiho. Měli jsme problém s únikem vody z chladiče v Heikkiho voze a brzy po jeho zastávce, žel kvůli tomu musel odstoupit ze závodu. Byl velmi silný na měkčí sadě, proto je to škoda. Do té doby to s ním však vypadalo dobře, což je samozřejmě povzbuzující.

Jarno se na počátku na tvrdší sadě trápil, proto jsme mu je vyměnili za měkčí a brzy zrychlil. Naše rychlost v závodě mnohem lépe odpovídá rychlosti, kterou jsme předváděli v testech, našim cílem pro Malajsii tedy je ujistit se, že ji budeme moci dosahovat po celý víkend.

 

Virgin

Jerome D’Ambrosio, 16.
Jsem velmi šťastný, že jsem dokončil závod F1. Odstartoval jsem velmi dobře a cítil se v autě pohodlně, i když si myslím, že jsem mohl být v závodě o něco rychlejší. Ale nejdůležitější je, že jsme dokončili závod a já získal hromadu zkušeností, které se mi budou hodit do dalších závodů.
Rád bych poděkoval týmu za výbornou práci, kterou odváděli po celý víkend.
Byl to velmi produktivní čas a budeme se dál učit na příští závod do Malajsie a doufejme, že se posuneme o něco dopředu.

Timo Glock, nedokončil

Myslím, že jsem měli docela dobrou závodní rychlost. Byl jsem za Jarnem Trullim, potom jsem jej chytil a po zastávce jsem se dostal před něj. Žel při výměně kola se pravé přední upustilo a já musel jet jedno kolo velmi pomalu a zajet znovu do boxu. Naneštěstí se tím zničily řídící čepy, které jsem ale opravili, a tím jsem se mohl opět připojit do závodu.

Prvních pár kol bylo v pořádku, ale potom jsem začal cítit silné vibrace, tak jsem se snažil alespoň dokončit závod. Nakonec to bylo trochu skličující, ale ukázali jsme dobrou spolehlivost a dovezli obě auta do cíle.

John Booth, šéf týmu
Zaprvé, a to hlavně, musíme být šťastni, že jsme s oběma auty dosáhli úkolu, když jsme je dostali cíle. Abychom se posunuli kupředu, musíme maximalizovat náš čas na trati a posbírat co nejvíce dat, co jen bude možné, abychom získali zpětnou vazbu pro vývojový program, a jsem rád, že jsme mohli demonstrovat slíbenou spolehlivost. Je škoda Timova problému, který měl za následek poškození. Když se vrátil na trať, tak mu bránilo ve zlepšení. Jerome zajel dobrý debutový závod, takže může být velmi pyšný na to, co za celý víkend předvedl. A závěrem gratuluji celému týmu za velkou snahu na začátku sezony.

 

Williams

Rubens Barrichello, nedokončil
Byl to těžký závod. Od startu až do kolize s Rosbergem jsem jel docela dobře. Předjetí jsem plánoval, musel jsem ho předjet, protože mě doháněl Kobajaši. Měli jsme každý jiné pneumatiky, takže jsme každý brzdili trochu jinak. Rosberg brzdil dříve než já, už byl v polovině zatáčky a kolizi už se nedalo zabránit. Ale pozitivní je, že vůz byl konkurenceschopný, což chceme ukázat v Malajsii.

Pastor Maldonado, nedokončil
Nevím, co přesně se s vozem stalo. Budeme se na to snažit přijít. Najednou prostě auto zastavilo, bez jakéhokoliv varování. Ale start se celkem povedl. První dvě zatáčky jsem projel aniž bych poškodil auto, potom jsem se postupně dostával do tempa. Těším se do Malajsie, protože auto bylo až do toho problému opravdu dobré.

Sam Michael, technický ředitel
Po menším problému s nastavitelným zadním křídlem se Rubens dostal do tempa a zajížděl dobré časy. Pak začala zlobit přední pneumatika, proto jsme radši zvolili zastávku v boxech. No a potom přišla ta kolize s Rosbergem, kde Rubens poškodil přední křídlo. A pak přišel problém s převodovkou a Rubens musel odstoupit. Podobný problém měl pravděpodobně i Pastor Maldonado, takže se snažíme přijít na to, čím to je.

 

Mercedes

Nico Rosberg, nedokončil
Tohle byl hodně neuspokojivý první víkend sezóny. Do mého odstoupení to byl těžký závod, auta za mnou na mě vyvíjela velký tlak. Viděl jsem Rubense v zrcátku a byl docela daleko, takže mě překvapilo, když do mě narazil. Hned jsem si pomyslel, že je konec a musel jsem zajet ke kraji a zastavit. Je to velmi smutné pro tým, protože přes zimu a o víkendu opravdu tvrdě pracovali. Soustředíme se ale na pozitiva a uvidíme, jak se nám povede v Malajsii. Melbourne je unikátní trať, a jak si opravdu stojíme, zjistíme až po pár dalších závodech. 

Michael Schumacher, nedokončil
Podařil se mi dobrý start a posunul jsem se o několik pozic. Už jsem byl před Kobajašim, když jsem musel zpomalit, protože v první zatáčce bylo trochu těsno. Zvládl jsem to však v pořádku a jel jsem do třetí. Někdo mi ale při zatáčení vrazil do pravé části zádi. Neznám podrobnosti. V důsledku toho jsem měl defekt, a to vyústilo ve zničení zadní pneumatiky a zadní části podlahy. Když se pak pneumatika rozsypala na kousky, bylo to už docela zásadní. Navíc jsem si docela jistý, že jsme měli ohnuté zavěšení, protože nevyrovnané chování pravé a levé zadní částí způsobilo docela zábavných 20 kol. Ale myslím, že to nestálo za to a od týmu bylo správné mě z bezpečnostních důvodu zavolat zpět, než cokoli riskovat.

Ross Brawn, šéf týmu
Tohle byl samozřejmě pro náš tým velmi frustrující víkend. Michaelův závod byl zkažený téměř okamžitě díky kolizi, která nakonec poškodila náš vůz natolik, že jsme byli nuceni odstoupit. Nico to měl hezky rozjeté, nicméně přespříliš ambiciozní předjížděcí manévr od Rubense, což ostatně potvrdili i sportovní komisaři, ukončil jeho závod. Je to zklamání a neuspokojivý konec prvního víkendu sezóny. Ukážeme naši sílu jako tým, hodíme tenhle závod za hlavu a pohneme se dopředu.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 11 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy