Řekl si, že poslední balík úprav bude představovat velký přínos z hlediska výkonnosti. Jak se vůz choval ve srovnání s předchozími testy?
Nico Rosberg: Učinili jsme velký pokrok během čtyř testů. Byla to možná těžší zima, než jsme čekali, ale všichni opravdu tvrdě pracovali a snažili se dát co nejvíce do vylepšení, takže máme auto, jaké jsme na počátku sezóny chtěli. Není ještě nejrychlejší, ale ubíráme se správným směrem. Ovladatelnost je lepší, má více přilnavosti a obecně je to větší zábava s ním jezdit.
Je tohle auto, které ti přinese první vítězství?
NR: Doufám. Určitě na tom jsme letos mnohem lépe a naším cílem je zlepšit se ve výkonnosti proti loňskému roku. Máme na to dobrou platformu.
Jak náročné bylo zvládnout nové systémy ve voze?
NR: Nyní už dobře rozumíme pneumatikám Pirelli - jak při vzdálenostech závodu, tak i při kratších kvalifikačních jízdách. Měli jsme dobrou příležitost vyzkoušet ty mokré poslední den v Barceloně.
Na KERS si bylo třeba zvyknout. Je to zcela nový systém pro tým a také pro mě jakožto pilota. Nejtěžší z pohledu jezdce na něm je brzdění, protože množství energie, kterou se snažíte vytěžit, opravdu ovlivňuje rovnováhu vozu. Nastavitelné zadní křídlo je vlastně docela snadné na ovládání a mělo by zvýšit zajímavost závodů.
Poslední den druhých testů v Barceloně
Bude hrát pilot významnější strategickou roli a těšíš se na to?
NR: Ano, určitě. Strategie letos budou díky Pirelli zajímavé, budeme svědky velmi vzrušujících závodů, takže se opravdu těším na to, jak to dopadne. Jako pilot chcete hrát vždy větší úlohu v závodech, takže by to mělo být dobré.
Co bude pro fanoušky největší překvapením během prvního závodu v Melbourne?
NR: To se vždy těžko předpovídá, kdo bude nejrychlejší, myslím si však, že v Melbourne vypukne opravdová bitva. Závodní strategie budou fascinující a počet zastávek by měl z toho měl pro fanoušky udělat vskutku atraktivní podívanou.