Rozdílné výsledky týmů na Bridgestone

Kvalifikace nasvědčuje, že japonský výrobce pneumatik opět vsadil jen na Ferrari.

V posledních letech se zdá, že konkurenční výrobci pneumatik Bridgestone a Michelin volí různou strategii - zatímco Francouzi připravují pneumatiky více méně pro všechny své týmy, Bridgestone sází vyloženě na Ferrari a je na ostatních jeho týmech, jak se pneumatikám přizpůsobí. Letos navíc japonský výrobce vlastně ani nemá jinou možnost - Sauber, Jordan a Minardi se dnes neprosadí ani na zázračných pneumatikách.

Zatím je stále těžké cokoliv odhadovat, ale dnešní kvalifikace napovídá tomu, že letos bude častěji než kdy jindy začínat výsledková listina dvěmi červenými "B", poté bude dlouhá série modrých "M" a konec bude opět červený.

"Je skvělé vidět oba vozy Ferrari s pneumatikami Bridgestone v první řadě," hodnotí kvalifikaci Hisao Suganuma, technický ředitel Bridgestone. "Pole-position je vždy výhodou do závodu. Nyní musíme analyzovat data z ranních testů a připravit se na závod. Dosavadní testy ukazovaly, že v neděli odpoledne budeme konkurenceschopní, takže jsme si pro zítřek jisti. Myslím, že i ostatní týmy na Bridgestone se mohou pokusit o dobrý výsledek."

Foto: archiv

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy