Michaela letos v paddocku zaujalo několik nápaditých technický řešení - krom jejich ultra kompaktní zadní části a nízko položené převodovky s diferenciálem vyzdvihl řešení výfuků u Red Bullu a Renaultu či dvojitou podlahu Toro Rosso.
Pro The Sun však uvedl, že na rozdíl od výše uvedených novinek, které budou snadno kopírovatelné, je jejich zadní část úplně jiná káva - podobně řešená převodovka a zadní část se u soupeřů jen tak neobjeví.
Týmy podle něj pečlivě studují konkurenční auta, přiznal však, že "nemáme ponětí, jak na tom všichni jsou."
Již před tím také rozptýlil obavy o návrh jejich zadního křídla, které by mohlo podle některých kvůli jeho uchycení k centrálnímu pilíři společně se zavěšením způsobovat velké vibrace. Technický ředitel Williamsu je však klidný: "Odjeli jsme tři testy a neměli jsme žádné problémy. Během posledního testu jsme přidali dva zpevňující prvky k bočnicím zadního křídla a ty zastavily veškeré boční vibrace."
K poslednímu testu do Barcelony míří tým z Grove se spoustou novinek: "Máme nový difuzor, nové přední křídlo, nové brzdové kanálky, nové deflektory a novou kapotáž. Jediná věc, která momentálně zůstává, je zadní křídlo," prozradil Michael.